Hva vil man f.eks si om denne om 20-30 år:

(Ikke spør meg - jeg synes den er fæl allerede nå...)
Ikke enig!tonti skrev: Hva vil man f.eks si om denne om 20-30 år:
Jeg vil være enig at den er ganske schtøgg, men det var nå en dårlig vinkel det bildet var tatt i. Likte den bedre da jeg så dette:tonti skrev:Nå synes jo ikke jeg i utgangspunktet at DKW-humla er spesielt stygg, snarere tvert i mot - men dere bør jo ta med tidsaspektet i bildet her også. Det var litt andre stilarter og moter ute og gikk for 50-60 år siden.
Hva vil man f.eks si om denne om 20-30 år:
Ja, jo...mekkern skrev:Støgg og støggere.....
tonti skrev:Nå synes jo ikke jeg i utgangspunktet at DKW-humla er spesielt stygg, snarere tvert i mot - men dere bør jo ta med tidsaspektet i bildet her også. Det var litt andre stilarter og moter ute og gikk for 50-60 år siden.
LangturSvein2 skrev:Tøffere blir det ikke. Nordkapp neste???![]()
Heilt uenig! Jeg syntes den var fæl da den ble introdusert, men ettersom årene har gått, har den faktisk blitt vakrere og vakrere. Synes nå jeg,da! BMW var nok designmessig for tidlig ute. I årenes løp har mange andre mc-fabrikanter tjyvlånt detaljer fra denne. Bare se på div. Hondautgaver ( forskjerm, kåper m.m. ) som f.eks. Pan European. K1 er den stygge andungen som nesten har blitt en svane :-)jhn skrev:Her e omtrent den styggeste æ har sett
Er dere heilt historieløse? Noen få år etter denne, kom MZ 125 ccm, 175 ccm og 250 ccm. Med nesten samme designet. Særlig 125 ccm'en solgte i bøtter og spann...Globe skrev:DKW bør med i denne tråden...synes jeg![]()
DKW Hummel 155..ingen stor salgssuksess i europa sier historien..hmmmmwonder why
![]()
![]()