fikk til svar at "tja,om en tre ukers tid.."

Spurte så i sportsbutikken når skia kom i hyllene:"Tja,om en tre ukers tid......."

Hva med et bilde av denne vintersykkelen da, SnerkenSnerken skrev:Jeg fant en kur mot mc-abstinenser om vinteren.
...-og nå kan dere gjette!
![]()
Jeg kjøpte en vintersykkel!![]()
Takker! :=D>cbrdama skrev:Jøss![]()
Gratulerer med ny sykkel Snerken, det er ikke den vanlige type sykkel man hører om men at du får mye moro med den, det tror jeg du får![]()
Som du selv sier, er lov til å se ut som Michelin mannen når man er ute på den tiden av året![]()
For min egen del, tror jeg at jeg står over den type utfordringer men, håper du tar noen bilder gjennom vinteren slik at vi får holde følge med deg og sykkelen
Det spørs vel om de sarte sjelene her tåler å se sånt... -Og den er langt i fra ny!AJ skrev:Hva med et bilde av denne vintersykkelen da, SnerkenSnerken skrev:Jeg fant en kur mot mc-abstinenser om vinteren.
...-og nå kan dere gjette!
![]()
Jeg kjøpte en vintersykkel!![]()
;)
Ah, vi er enige, vi! :-)cbrdama skrev:Gamle sykler har også sin egen sjarm og gjerne egen vilje også..
Er sikker på at "gamlingen" din er verdt et bilde
Ja, ja...Snerken skrev:
Men bildet får nok vente litt. Best å ikke skremme vekk de som nå har begynt å fundere på om DE OGSÅ skal køpe en lurvete vinterleke.
Snerken.