Vise skilt på bilde

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Svein2
Motorsykkelen din: MC

Vise skilt på bilde

Legg inn av Svein2 »

Ser det er mange som ikke viser skilter på sykkel eller bil når de legger ut bilder.
Men på hvilken måte kan egentlig dette misbrukes? :-k

Man viser jo skiltene når man kjører rundt eller har parkert.
På Finn ligger jo nesten alle skilt ute for å vise om det er heftelser, trenger man falskt skilt på sykkelen sin er det vel på Finn de er enklest å finne "lik" sykkel.

Det er mye man lurer på når sykkelen er parkert og man ikke har noe annet å lure på. :popcrn

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Re: Vise skilt på bilde

Legg inn av mekkern »

Ikke alle som vil legge ut navn og bosted ved NR på sykkelen-samme er når jeg tar bilder av andre-dette kan vise hvor/når andre var et sted eventuelt hvor den sykkelen kan hentes...
På finn ønsker du vel å bli kvitt sykkelen???(helst for penger da) :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

SveinT
Motorsykkelen din: Div japseveteraner + -97 VFR
Kontakt:

Re: Vise skilt på bilde

Legg inn av SveinT »

Hei, jeg legger ikke ut reg.nr på nettbilder. Det er fort gjort å sladde med et bildebehandlingsprogram.
En behøver jo ikke legge forholdene maksimalt til rette for de som snoker på nett.
Nå er kanskje ikke gamle klassikere som jeg steller litt med,
de dyreste og mest interessante objektene å taue med seg til øst-europa sammenlignet med en ny R-sykkel.
Men som brukstyveri funker det jo greit med en eldre modell som er lettere å stjele.
Finn.no har lenge fungert som en veiviser for kjeltringer, der man blir digitalt ledet helt inn i garasjen
til folk, om selger ikke tenker over hva opplysningene kan brukes til som blir lagt ut på nett.

:-)

Svar