Er to måneder igjen før resultatet er klart.Snikkeren skrev:Og da var det Sprint som leder.![]()
Nærmer oss sakte men sikkert 976.
Mye kan skje på den tiden...

Håper selvfølgelig at veldig mange finner veien hit til MCsiden.no før nyttår

Er to måneder igjen før resultatet er klart.Snikkeren skrev:Og da var det Sprint som leder.![]()
Nærmer oss sakte men sikkert 976.
Nokså åpenbart at jeg har feilberegnet formtoppen i denne konkurransen.Globe skrev:Nå er det Baron Von Waffel som topper lista, men medlemstallet vil nok fortsette å stige frem mot årsskifte...det er fortsatt en stund igjen
Første post er oppdatert med stillingen, så langt
det er vi flere som har gjort, men når de har satt opp rekrutteringspremier i mellomtiden blir jo denne konkurransen bare tull. :=D>Baron von Waffel skrev:Nokså åpenbart at jeg har feilberegnet formtoppen i denne konkurransen.
Pelsen, du er dårlig taper....pelsen skrev:det er vi flere som har gjort, men når de har satt opp rekrutteringspremier i mellomtiden blir jo denne konkurransen bare tull. :=D>Baron von Waffel skrev:Nokså åpenbart at jeg har feilberegnet formtoppen i denne konkurransen.
Det er da ikke så mange som har blitt vervet.pelsen skrev:det er vi flere som har gjort, men når de har satt opp rekrutteringspremier i mellomtiden blir jo denne konkurransen bare tull. :=D>Baron von Waffel skrev:Nokså åpenbart at jeg har feilberegnet formtoppen i denne konkurransen.
sikkert ikke, men det hadde nok blitt mer mål og mening med omvendt rekkefølge på sakene.Snikkeren skrev:Det er da ikke så mange som har blitt vervet.pelsen skrev:det er vi flere som har gjort, men når de har satt opp rekrutteringspremier i mellomtiden blir jo denne konkurransen bare tull. :=D>Baron von Waffel skrev:Nokså åpenbart at jeg har feilberegnet formtoppen i denne konkurransen.
den tråden hadde jeg ikke lestSnikkeren skrev:Til no er det vervet 3 stk, så jeg tror ikke at det gjør det store utslaget.
Falk Tind kom jo som følge av diskusjonen med hun i Haddeland avisen, og ikke direkte som verving, så han teller jeg ikke med.