Øke aktiviteten?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Hadde håpet på at de som er moderatore hadde hevet seg på her. Når det gjelder slik datateknisk, har jeg lite å stille med. Sikkert mange som sitter med gode kunnskaper heri forumet.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Hadde håpet på at de som er moderatore hadde hevet seg på her. Når det gjelder slik datateknisk, har jeg lite å stille med. Sikkert mange som sitter med gode kunnskaper heri forumet.
En jobb som f.eks. moderator tror jeg nok at jeg skulle greie, men det å endre på utseendet på disse sidene, utvidelse av den boksen jeg nå skriver i, legge til f. eks. [youtube] tags i formatteringslinja osv. osv., er noe over mitt kompetansenivå...

Er det noen vi kan sende meldinger til, tor? Noen som kan bidra til å gjøre noen av disse endringene vi snakker om...?

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Går å sende melding til Roy Jacobsen som er daglig leder av Cruicer
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Går å sende melding til Roy Jacobsen som er daglig leder av Cruicer
Roy Jacobsen, ja...
Tror jeg har kjøpt en og annen vare hos ham... Hjelm, jakke, bukse, støvler osv.
Er han som er fireman, eller?

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Ja, du det tror jeg jaggu det er. Ronny har slutta der.
Har sendt en PM til Indian, så får vi se om han dukker opp igjen.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Ja, du det tror jeg jaggu det er. Ronny har slutta der.
Har sendt en PM til Indian, så får vi se om han dukker opp igjen.
Har jo e-post adressen hans siden jeg har kjøpt bl.a. Premier hjelm av ham...
Kanskje jeg sender ham en e-post hvis han ikke skjerper seg og svarer på PM... :wink:

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Ser ut til at det er bare oss to her inne, AJ. Ja ja, eget forum å greier.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

rogg skrev:Ser ut til at det er bare oss to her inne, AJ. Ja ja, eget forum å greier.
Du verden :shock: !
Ække dårlig det, gitt :wink:

Synd, egentlig... :?
MCsiden har laget en veldig god og bruker vennlig forumløsning, som burde ha alle forutsetninger for å trekke til seg flere brukere.
Hvor det ikke skjer vet har jeg ingen gode svar på, gitt... :?: :scratch:

Brukeravatar
fireman
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Hei kjære aktive venner!

Jeg må bare si at jeg takker for deres utrettelige pågangsmot og vilje til å holde liv i forumet. Jeg har tatt ad notam deres ønsker, som en begynnelse på noe nytt og bedre.

Kan hermed gratulere "AJ" og "Rogg" som nye moderatorer! (forstod at det kunne være et ønske? ... si fra dersom dette var feiltolket fra min side.)

Skal så godt jeg kan prøve å ta turen innom forumet og bidra litt oftere jeg også. Kan ikke love for mye, har rimelig travle dager med å holde butikk og nettbutikk gående, og håper på forståelse for begrenset tid tilgjengelig på forumet.

Når det gjelder tekniske ting som bredde på "tekst editor" når man svarer/legger inn ny så må jeg sjekke det. Regner med at man må endre det i html kodene inne i en av mappene der forumet ligger på serveren på nett. Ikke en 5-minutters jobb for å si det slik, men jeg skal undersøke hva som skal til.

Fargekoder etc kan man enkelt endre i administrasjonspanelet, så det kan jeg enkelt endre, kom gjerne med forslag til oppsett.

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Halloen Fireman.
Er vel ikke mange å velge mellom her inne, tar gjærne i et tak for å prøve å få litt fart på forumet. Har vært med fra starten, så det ville være ille om det forsvant.
Du får ta en tur innom en gang i blant å gi lyd fra deg.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Takker for tilliten!
Påtar meg gjerne å være moderator jeg :)

Vil komme med et par forslag etter hvert som jeg tror bedrer brukergrensesnittet noe og som vil gjøre ting en smulemeroversiktlig.

AJ
fireman skrev:Hei kjære aktive venner!

Jeg må bare si at jeg takker for deres utrettelige pågangsmot og vilje til å holde liv i forumet. Jeg har tatt ad notam deres ønsker, som en begynnelse på noe nytt og bedre.

Kan hermed gratulere "AJ" og "Rogg" som nye moderatorer! (forstod at det kunne være et ønske? ... si fra dersom dette var feiltolket fra min side.)

Skal så godt jeg kan prøve å ta turen innom forumet og bidra litt oftere jeg også. Kan ikke love for mye, har rimelig travle dager med å holde butikk og nettbutikk gående, og håper på forståelse for begrenset tid tilgjengelig på forumet.

Når det gjelder tekniske ting som bredde på "tekst editor" når man svarer/legger inn ny så må jeg sjekke det. Regner med at man må endre det i html kodene inne i en av mappene der forumet ligger på serveren på nett. Ikke en 5-minutters jobb for å si det slik, men jeg skal undersøke hva som skal til.

Fargekoder etc kan man enkelt endre i administrasjonspanelet, så det kan jeg enkelt endre, kom gjerne med forslag til oppsett.

Brukeravatar
fireman
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Hei både Rogg og AJ! :D

Dere fortjener ros og mer til for å ville være med å dra lasset litt. Et oppegående forum er gøy for oss som er entusiaster, men første bud er å ha tid til det. Der har jeg vel gravd meg selv ned i sørpa for å si det slik! hehe :D

Mine dager (utenom jobben på brannvakta) er rimelig travle, spesielt etter at Ronny sluttet hos oss. Men det er gøy, og forumet er mitt hjertebarn, det var vel meg som ivret mest for å få til noe "liv" på hjemmesiden vår.

Jeg vil også få takke Indian for en strålende jobb her på forumet, men jeg tror han har fått jobb som krever mye tid han også? Ikke hørt fra ham på en stund.

Uansett, jeg skal være med å dra det jeg kan, og bare ta kontakt dersom dere mener jeg har noe å utrette!

Ha en fin dag!

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Skal aktiviteten øke, må forumet få flere medlemmer. Og da må registreringa skje smertefritt, slik at de får tilgang med en gang og kan svare på det innlegget de fant interessant. Surfere som tror dette kan være et interesant forum, faller av med èn gang de møter det tullet jeg har hatt med å registrere meg.

Brukeravatar
Kjitta8648
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Kjitta8648 »

Registreringen gikk greit, her er jeg.

:D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kjitta8648 skrev:Registreringen gikk greit, her er jeg.

:D
bra!!

Du er velkommen, så klart! :cheers: :thumbright:

Svar