Dexter's laboratory - klar for 2023
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Dexter's laboratory - Tur og tøys
Velkommen skal du være...kaffekverna står alltid klar 

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Kaffen t Globe og Globinen e god den jaGlobe skrev:Velkommen skal du være...kaffekverna står alltid klar

Hint, hint

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Det hadde vært veldig hyggelig om dere hadde joinet oss. Jeg melder deg når jeg vet tidspunkt for ankomst, så sett av ettermiddagen
Vi skal feire sønnens 17-års dag med slekta i morgen...så det er ikke umulig at det bli tilgang på endel kakerester også

Vi skal feire sønnens 17-års dag med slekta i morgen...så det er ikke umulig at det bli tilgang på endel kakerester også

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Høres bra ut!Globe skrev:Det hadde vært veldig hyggelig om dere hadde joinet oss. Jeg melder deg når jeg vet tidspunkt for ankomst, så sett av ettermiddagen![]()
![]()

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Dexter
Så var det tid for dødsstøtet til årets sessong... nå er batteri skrudd ut og nye turer er definitivt ikke aktuelt før til neste år... jaja, sånn går nu dagan... PMSen melder seg kjenner jeg...
- Dexter
Fordi Jane står i garasjen her hjemme. I vinter som var ble det på det kaldeste under -35. Det greieste da er å bare ta inn batteriet.
Pøslehuie!! Lad batteriet ditt fullt etter at du har fyllt vann på det. Er du arbeidsnarkoman kan du koble av minuspolen. Jo kaldere jo bedre. Stapp det gjerne i dypfryseren. Ønsker du å hive penger ut av vinduet så kan du sender jeg gjerne kto nummeret mitttil deg.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
JA-hvis batteriet er i orden-jo kaldere jo bedre...stopper nesten aldringen også...
er det ikke i orden så går det i filler, men er jo ikke noe å spare på allikevel...
er det ikke i orden så går det i filler, men er jo ikke noe å spare på allikevel...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Dexter
Jeg mistenker at batteriet ikke er helt iform lengre. Derfor velger jeg å ta det inn og sette det i kald kjeller. Da bevarer jeg det som er igjen av batteriet og så kjøper jeg nytt til våren, men da har jeg i allefall noe å kjøre med til våre FØR jeg får kjøpt nytt. Har gjort dette før og det har fungert greit.
Dersom det begynner å vakle nå, så lad det av og til i hele vinter. Batteriet holder sannsynligvis hele sommeren pga høyere temperaturer ute.
Når høsten kommer, kan du kjøpe nytt. Da har du atpåtill fått renter for pengene du setter av til nytt batteri nå.
Når høsten kommer, kan du kjøpe nytt. Da har du atpåtill fått renter for pengene du setter av til nytt batteri nå.
Hvis det er batteri med batterisyre så må du seff kjøpe deg en slik en og deretter se i tabellen s10:

Elektrolyttens spesifikke vekt:
1,100 fryser ved - 7°C
1,150 fryser ved - 15°C
1,200 fryser ved - 26°C
1,250 fryser ved - 52°C
1,280 fryser ved - 68°C
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Skjønner ikke en dritt jeg Dexter ? Batteriet ditt som hangler eller viser tegn på begynnende hangling har det bedre i kjelleren enn i ramma på mopeden din ? Forutsatt at mopeden er kald lageret så ville jeg bare ha etterfyltt vann og ladet det opp. Å flytte batteriet fra sykkel til garasje syntes for meg unødvendig.Ved ekstremt utbrudd av arbeidslyst hadde jeg koblet av minus polen. Lad batteriet i januar og til våren. Jo kaldere de har det jo bedre.
Forresten så står hele MC samlingen i garasjen nå. 4 MC som trenger oljeskift,lading og annet stell pluss 1 scooter som trenger full service. 1 scooter er ferdig allerde. Med den enestående arbeidslysten jeg har så regner jeg med en del panikkjobbing i mars
2 ny innkjøpte er på vei hvorav 1 skal brukes og kommer ny. Den 2dre er delesykkel bare så den driter jeg litt i
Forresten så står hele MC samlingen i garasjen nå. 4 MC som trenger oljeskift,lading og annet stell pluss 1 scooter som trenger full service. 1 scooter er ferdig allerde. Med den enestående arbeidslysten jeg har så regner jeg med en del panikkjobbing i mars

- Dexter
Det var da fryktelig til mas da!
Får vel se om jeg finner litt av den arbeidslysten du har mista pollti, åsså tusle ut i garasjen med batteriet igjen...
Vet ikke om det er mulig å fylle vann på dette batteriet forresten... jaja, det finner jeg vel ut

Får vel se om jeg finner litt av den arbeidslysten du har mista pollti, åsså tusle ut i garasjen med batteriet igjen...