Nuvel. Får vel se om det ikke kan gå an, ved hjelp av andre som snart finner veien over hit og ikke minst AJ, å få litt fres over sakene her inne. Blir liksom litt som å flytte inn i nytt hus dette.
Er 42 1/2 år og bosatt på Lørenskog utenfor Oslo. Har for tiden to Kawasakier som jeg forsøker å slite ut etter beste evne. DET er ikke lett. Liker å kjøre langt og lengere enn langt, gjerne på grus. Leserne er herved advart! Lange kjørelengder, vågale mekketips/prosjekter, håpløse turforsøk og egne meninger vil stå i fokus her. :shock:
Her er den ene Kawaen min:

Det er en 2000-modell Kawasaki ZG1200 Voyager. Denne sykkelen har jeg importert fra USA i begynnelsen av året. De har ikke vært i salg her i landet, men noen sykler har funnet veien hit via privatimport i løpet av årene. For en Kawasaki-entusiast med sans for lange turer er dette det optimale. God komfort, billig drift, meget gode kjøreegenskaper og nok motor er stikkordene.
Her er den andre Kawaen min:

Det er en 1980-modell Kawasaki Z650SR. Bildet er fra tidlig i mitt eierskap. Kjøpte Gamle i 2004. Den ser litt mer brukt ut nå.

Her er et knippe av bilder som viser noe av utviklingen han har vært gjenstand for:

Siste bilde er ikke tatt i Gamles historie.