Har lite med motorsykler å gjøre annet enn at fyren i artikkelen har vært i Italia, som har mange produsenter som fine motorsykler...
At han også er en musiker, som mange italienere setter pris på, er jo også en ting å merke seg. Ja! fordi det er slik at musikksjangeren denne fyren representerer har svært mange tilhengere i Italia.
Selv liker han åpenbart italiensk vin, noe også
tagesk her på MCsiden.no gjør...
Om de to har noen felles interesser hva musikken angår, skal jeg derimot ikke har noen bastante meninger om.
Uansett så ha Sigurd Wongraven AKA Satyr i black metal bandet Satyricon gått hen og fått laget sine gen vin. Den har visst fått gode kritikker også. Kanskje jeg må sjekke den ut og finne fram noena v Satyricon-platene mine til en aldri så liten vinsmaking i kveld?
Nåh...
Den kvelden gikk vel i vasken...
NAD forsterken min sa jo "takk for seg" i går ved å avgi sterk varme med påfølgende røykutvikling etterfulgt av en eksplosjonsartet lyd...
Så da blir det rimelig tyst i heimen en tid framover før ny Harman/Kardon forsterker er på plass...
Men 'vredevin' fra Satyricon med Youtube video'er og sosialt fellesskap med flere her på MCsiden.no utover kvelden, vil kunne la dseg gjennomføre likevel, sku' je mene...
[video]
http://www.youtube.com/watch?v=8MYyqytFNP4[/video]
Og her artikkelen i dagens Aftenposten:
Vredens druer