RoggBlogg
- rogg
- Innlegg: 3341
- Registrert: 16 jun 2004, 22:17
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Bosted: Berger
- Kontakt:
RoggBlogg
Jaggu var ikke Jalmar føre meg. Nå er i alle fall RoggBlogg opprettet, og vil med tiden fylles med ord og bilder.
Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
Litt om meg...ja det står en del under en annen link her inne. Men jeg er fra NordNorge, bosatt i Vestold...lengst nord, selvfølgelig.
Sammboer i over 25 år...har ikke helt skjønt det med å gifte seg. Eneste er festen da:)
Kom til østlandet i forrige årtusen..1986. Er kommunalt annsatt i Teknisk Drift. Elsker å kjøre motorsykkel, og gleden er størst når a mor er med på tur.
Er en 63 modell. De peneste barna ble født dette året...det sei ho mamma. Har to fortryllende jenter. en er i frisørfaget...lærling og en i ungdomskolen.
Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
Litt om meg...ja det står en del under en annen link her inne. Men jeg er fra NordNorge, bosatt i Vestold...lengst nord, selvfølgelig.
Sammboer i over 25 år...har ikke helt skjønt det med å gifte seg. Eneste er festen da:)
Kom til østlandet i forrige årtusen..1986. Er kommunalt annsatt i Teknisk Drift. Elsker å kjøre motorsykkel, og gleden er størst når a mor er med på tur.
Er en 63 modell. De peneste barna ble født dette året...det sei ho mamma. Har to fortryllende jenter. en er i frisørfaget...lærling og en i ungdomskolen.
Jeg slo det visst akkurat på målstreken når det gjelder blogg-opprettelse
: Men det viktigste er tross alt av vi kommer i gang med blogger. 


1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Bosted: Kristiansand
- Kontakt:
Re: RoggBlogg
:oops: Hrrmmmpff ..... øøøøøh, ..... beklager, her var jeg visst ute av tellingen! Gratulerer med over 1000 innlegg!rogg skrev: Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
Vi skylder deg en premie Rogg, du må være en av de mest trofaste og tålmodige brukerne her på forumet. Og jeg skal med glede sende deg en liten premie fra Cruiser. Send meg en mail så finner vi sikkert ut noe du kan trenge!

- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39867
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: RoggBlogg
Høyst fortjent, rogg!fireman skrev::oops: Hrrmmmpff ..... øøøøøh, ..... beklager, her var jeg visst ute av tellingen! Gratulerer med over 1000 innlegg!rogg skrev: Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
Vi skylder deg en premie Rogg, du må være en av de mest trofaste og tålmodige brukerne her på forumet. Og jeg skal med glede sende deg en liten premie fra Cruiser. Send meg en mail så finner vi sikkert ut noe du kan trenge!
Cruiser.no har masse bra saker å tilby...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39867
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Jobber med saken... :laughing6:fireman skrev:Ja det er høyst fortjent med en liten påskjønnelse, Rogg leder innleggsstatistikken suverent for tiden med 1040, nestemann er Indian med 669 . Er det mulig å ta inn det forspranget?
men ligger langt, langt bak og kommer nok til å gjøre det lenge enda...
Sist redigert av AJ den 02 nov 2008, 11:32, redigert 1 gang totalt.
Ser da ikke helt håpløst ut å dra igjen dette Ragnhild? Når vi begynner å diskutere for fullt blir det fort 1000 innlegg. :shock: Vi kan jo bare starte en "Hvor mange sylindere er best"-tråd, så tenker jeg vi får vekket AJ også.
: Men vi bør vente med det til det kommer flere med 4-sylindret sykkel her inne. Foreløpig er det vel 2-sylindrete maskiner som florerer blant de mest aktive her inne? :shock:

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39867
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Multisylindermcistene forviller seg borti andre fora, mener jeg å vite...Jalmar skrev:Ser da ikke helt håpløst ut å dra igjen dette Ragnhild? Når vi begynner å diskutere for fullt blir det fort 1000 innlegg. :shock: Vi kan jo bare starte en "Hvor mange sylindere er best"-tråd, så tenker jeg vi får vekket AJ også.: Men vi bør vente med det til det kommer flere med 4-sylindret sykkel her inne. Foreløpig er det vel 2-sylindrete maskiner som florerer blant de mest aktive her inne? :shock:
Men skulle de finne veien hit så er de selvfølgelig velkomne her også...
Jalmar er jo velkommen så det holder

Og han er jo multisylindermcist selv om jeg i min villfarelse trodde at 'Gamle' var tosylindret... :oops:
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Bosted: Kristiansand
- Kontakt:
Hehe, kanskje man også må ta med en "verve-konkurranse" også da, de som får med "aktive" brukere inn på forumet får 10% av innleggene til sine "barn" på toppen av sitt eget tall?
Huff, nei det hørtes litt vanskelig ut å administrere, men det hadde jo vært gøy å finne på noe som genererte flere brukere også?
Huff, nei det hørtes litt vanskelig ut å administrere, men det hadde jo vært gøy å finne på noe som genererte flere brukere også?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39867
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Hm...fireman skrev:Hehe, kanskje man også må ta med en "verve-konkurranse" også da, de som får med "aktive" brukere inn på forumet får 10% av innleggene til sine "barn" på toppen av sitt eget tall?
Huff, nei det hørtes litt vanskelig ut å administrere, men det hadde jo vært gøy å finne på noe som genererte flere brukere også?

Høres ikke så veldig interessant ut sånn med en gang synes jeg. Men man kan jo tenke litt på det... kanskje...?

Ikke gjør det så komplisert, sett to datoer og flest innlegg innafor den tidsperioden.
Lager du et opplegg hvor vi får poeng for antall innlegg de vi verver har, blir jeg og Jalmar å krangle om Jalmar verva meg eller omvendt, og da blir det AJ som får fortjenesta
:
PS, kunne tenkt meg et par nye kjørehansker til sommerbruk *hint*
Lager du et opplegg hvor vi får poeng for antall innlegg de vi verver har, blir jeg og Jalmar å krangle om Jalmar verva meg eller omvendt, og da blir det AJ som får fortjenesta

PS, kunne tenkt meg et par nye kjørehansker til sommerbruk *hint*
Vi skal jo heller ikke se bort fra at det faktisk skjer en vervekampanje i disse dager. Og etter hvert som aktiviteten øker vil forumet bli mer interessant for de som tilfeldigvis surfer seg innpå.
Er forøvrig selvfølgelig enig med Ragnhild når det gjelder antall sylindere. Hovedsaken er at maskineriet går og er til å stole på både når det gjelder kvalitet og ytelser.
Havner vel selv over på 1-sylindret vintersykkel hvis jeg skal fortsette med vinterkjøring etter denne sesongens prøveperiode. Lurer litt på den nye Kawasaki KLX250S som kommer i 09. Men en Kawa KLE500 (paralell-twin) er også en god kandidat.
Er forøvrig selvfølgelig enig med Ragnhild når det gjelder antall sylindere. Hovedsaken er at maskineriet går og er til å stole på både når det gjelder kvalitet og ytelser.
Havner vel selv over på 1-sylindret vintersykkel hvis jeg skal fortsette med vinterkjøring etter denne sesongens prøveperiode. Lurer litt på den nye Kawasaki KLX250S som kommer i 09. Men en Kawa KLE500 (paralell-twin) er også en god kandidat.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Et tips er øl fra boks og langt sugerør. Da mestres både forumaktivitet og inntak av væske som er viktig for å opprette en viss balanse.
:

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Jalmar da...!! Sugerør brukes i flaske og ikke i boks..! :shock:Jalmar skrev:Et tips er øl fra boks og langt sugerør. Da mestres både forumaktivitet og inntak av væske som er viktig for å opprette en viss balanse.:
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Det flasker seg når det meste er i boks. Dessuten er flasker ut. Boks er miljøvennlig og kan brukes til nødreparasjoner. :tard:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Tror neppe det ville være særlig lurt å bruke tynn aluminium til rep av eksosrør, Ragnhild.
Men mange bruker innholdet til reparasjoner dagen derpå.
Men mange bruker innholdet til reparasjoner dagen derpå.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")