Snikkeren skrev:Ja, det er flotte dyr.Nesten like flott som villdyret ditt.
Den skal få lange ut ganske så fritt, jajhn skrev:Men du AJ har vel dressert din Tiger så du slipper å ha den i bur, eller ?
Hva forer du Tiger med iløpet av vinteren ? (Roadkill?)AJ skrev:Den skal få lange ut ganske så fritt, jajhn skrev:Men du AJ har vel dressert din Tiger så du slipper å ha den i bur, eller ?![]()
Men akkurat nå står også den innafor et gitter på Gjøvik...
Hva jeg fórer den med skal jeg nok ikke si så mye om, men at den skal bli våryr og sprek så det holder er det ingen tvil om...Bubbu skrev:Hva forer du Tiger med iløpet av vinteren ? (Roadkill?)AJ skrev: Men akkurat nå står også den innafor et gitter på Gjøvik...som du har sanket iløpet av sesongen
Tipset er notertArcticTiger skrev:Hei AJ, Fin sykkel du har!
Har et lite tips til deg. Jeg er rimelig langbeint, og syns fothvilerne er for høyt plassert på Tigern. Det gir dårlige vinkler i hofte og knær, så man blir fort støl og sliten. Det er en fyr i USA http://www.knlcycle.com" onclick="window.open(this.href);return false; som lager senkefothvilere i aircraft grade aluminium. Jeg har kjøpt fra han til begge Tigerne mine, de gjorde en kjempeforskjell, er veldig fornøyd med de!
AJ,har do provd å spell med stort Balalaikaorkester a la det Harald Heide Steen hadd på sin obåt ?AJ skrev:Pingle?![]()
Om det er musikken du mener er pinglete kan jeg love deg at både HK forsterken og Inifinity-høyttalerne har fått skjørt seg etter Van Morrison innkjøringa![]()
Og jada! HK980 vet å sette pris på Zappa også, ja! Etter å ha spilt norske Galar er "Zappa In New York" og (akkurat nå) "Titties & Beer" i gang
En kort arbeidsdag i Lillestrøm i dag og så er det helgIntruder skrev: Med den fartinga di kan det da ikke bli så mye tid til jobb på hvert sted,eller lange dager?![]()
![]()
Pass helsa di,gutt !!
God klem