Vi blir å finne på hotellet rett ved siden av messen om sjefen har husket å bestille rom

Jeg og kona elsker indisk mat...FJZZR skrev: Steder og møtes er det mange av i Lillestrøm, en mulighet er den veldig koselige Indiske restauranten i nærheten av messa som jeg desverre ikke husker navnet på
BigHorn har god mat de, men den kan en prøve over alt - selv på Gran Canaria.Dexter skrev:Der har jeg vært å spist. Greit sted. Vil likevel også nevne at det vegg i vegg med denne Indiske ligger en BigHorn steak house som også er bra
Nei nei nei nei!Godtvoksen skrev:BigHorn har god mat de, men den kan en prøve over alt - selv på Gran Canaria.Dexter skrev:Der har jeg vært å spist. Greit sted. Vil likevel også nevne at det vegg i vegg med denne Indiske ligger en BigHorn steak house som også er bra![]()
En må jo ikke bestandig spise "Rema 1000 mat" selv om den er god...
Ikke den i sandnes heller, men jeg kan jo selvsagt vært uheldig.Dexter skrev:Nei nei nei nei!Godtvoksen skrev:BigHorn har god mat de, men den kan en prøve over alt - selv på Gran Canaria.Dexter skrev:Der har jeg vært å spist. Greit sted. Vil likevel også nevne at det vegg i vegg med denne Indiske ligger en BigHorn steak house som også er bra![]()
Jeg har vært på mange BigHorn og blitt skuffet! Det er STOR forskjell på både service nivå og mat. Den på Lillestrøm er en av de bedre jeg har vært på. Den på Aker brygge skal jeg IKKE dra på flere ganger for å si det slik...
Konklusjone må jo da bli at vi holder oss langt unna store kjeder og velger eksotiske og smakrike Mirchi indian kitchenOnsløv skrev:Dexter skrev:Nei nei nei nei!Godtvoksen skrev:BigHorn har god mat de, men den kan en prøve over alt - selv på Gran Canaria.Dexter skrev:Der har jeg vært å spist. Greit sted. Vil likevel også nevne at det vegg i vegg med denne Indiske ligger en BigHorn steak house som også er bra![]()
Jeg har vært på mange BigHorn og blitt skuffet! Det er STOR forskjell på både service nivå og mat. Den på Lillestrøm er en av de bedre jeg har vært på. Den på Aker brygge skal jeg IKKE dra på flere ganger for å si det slik...
Ikke den i sandnes heller, men jeg kan jo selvsagt vært uheldig.
Bergen er fin.