Kjenner følelsen.....og når jeg tenker meg om....så er jeg ikke sikker på om den noen gang setter seg

Litt googling kan tyde på at det kalles "silikonfett" på norsk, men det bør sikkert sjekkes med noen som faktisk har peiling.Erman skrev: Hva i alle dager er "dielectric grease" på norsk?
de-electric betyr vel noe sånt som ikke strømledende, så silikonfett er kanskje riktig?frodef skrev:Litt googling kan tyde på at det kalles "silikonfett" på norsk, men det bør sikkert sjekkes med noen som faktisk har peiling.Erman skrev: Hva i alle dager er "dielectric grease" på norsk?
Jeg kommer til å tenke på vaselin. her finnes det to typer også. Men de fettproduktene med vann i vil lede strøm. Samme som de vaselin med vann kan gi frostskader ved bruk i kaldt vær.Kawasaki skrev:de-electric betyr vel noe sånt som ikke strømledende, så silikonfett er kanskje riktig?frodef skrev:Litt googling kan tyde på at det kalles "silikonfett" på norsk, men det bør sikkert sjekkes med noen som faktisk har peiling.Erman skrev: Hva i alle dager er "dielectric grease" på norsk?
Wikipedia har svaret (http://en.wikipedia.org/wiki/Dielectric)rogg skrev:Jeg kommer til å tenke på vaselin. her finnes det to typer også. Men de fettproduktene med vann i vil lede strøm. Samme som de vaselin med vann kan gi frostskader ved bruk i kaldt vær.Kawasaki skrev:de-electric betyr vel noe sånt som ikke strømledende, så silikonfett er kanskje riktig?frodef skrev:Litt googling kan tyde på at det kalles "silikonfett" på norsk, men det bør sikkert sjekkes med noen som faktisk har peiling.Erman skrev: Hva i alle dager er "dielectric grease" på norsk?
Hvis den er uten vann, ville jeg tro den var "ikke strømførende"