mekkern skrev:skikkelig BLØFF!
kikket på filmen og så på gearindikatoren på sykkelen-han startet i 1 gear og gearet gjennom gearene opp til ca55kmh.
Jaggu har du rett gitt - ser det når jeg tar opp filmen i HD ja... sikkert jeg som misforstod og at han mente at 5'te går fint fra 50-150 - men fingertegnet på starten var jo egnet til å misforstås da...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul. RuneMC's foto på Flickr Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Er ikke misvisende reklame. Kun språklig misforståelse. Han sier den har et godt dreiemoment og at man fint kan ligge i 5. gir hele veien fra 40-140 km/t.
mekkern skrev:kan slippe den ned i 40-men trenger ca 60-70 for grei forbikjøring.
Stoler på oppgitt toppfart jeg også......tror det er best for helse og rosa kort.
slikt vil ikke KTM'en min være med på, en sånn stor twin gir klar melding når turtallet blir for lavt, da er det bare å gire ned.
Dette gjelder vel 4-ere også, selv om de ikke sier ifra så tydelig. Kjøring på for lavt turtall dreper motoren ganske fort, det har jeg lykkes med tidligere.
Toppfarten som er oppgitt ser jeg ingen grunn til å teste, den skal gå ca 100 km/t fortere enn jeg tør å kjøre.
gbruaset har byttet inn sin Vstrom 650 i en klæss ny BMW 800 GS og jeg har info om at i hvert fall én MCsiden forumist til antakelig (nesten 100 % sikkert, om jeg kjenner fyren rett...) er i ferd med å bytte inn sin Vstrom 650 i en artig sykkel som jeg er sikker på at han vil bli fornøyd med.
Jeg kommer ikke til å røpe hvem dette er, men har oppfordret ham til å publisere nyheten selv i denne tråden.
Men om han vil gjøre det er jeg slett ikke sikker på...
Uansett så vil det komme for en dag siden jeg helt sikkert kommer til å knipse et bilde av både ham og sykker'n når vi møtes igjen til sesongstart
Uansett så ønsker kjøperen å holde en lav forumprofil. Og det bestemmer han selvfølgelig suverent selv.
Men det hindrer ikke meg i å knipse bilder når den tid kommer
Da ser det ut til at det går mot ny sykkel i 2011 for meg også. Bør få solgt den båten i løpet av våren og må derfor påberegne meg en amputert sykkelsesong siden det sikkert er litt bestillingstid på helt ny sykkel. Ja om ikke jeg er så heldig at forhandler har sykkel med rett utstyr og farge på lager da :[-o<
Har funnet ut at det 95% sikkert blir en BMW F800GS.
Ser at den nye Tigeren er fin men den er helt fersk og til GSen finnes et uhorvelig hav av stasj for å personifisere sykkelen til ditt hjerte og bruk.
Jeg tror nok også det vil komme masse stasj fra Touratec og Wunderlich til Tigeren også etterhvert.
Jeg vil samtidig her øsnke dere alle et godt nytt MC år.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Bringisen skrev:
Har funnet ut at det 95% sikkert blir en BMW F800GS.
Høres bra ut!
Vi venter i spenning på bilder av en blid ny eier på ny sykkel på samme måte som gbruaset viste, når tiden er inne