H.M.K. Haralds nyttårstale før vi går inn i 2012
Re: H.M.K. Haralds nyttårstale...
Eskrot Kameraten min er grei nok han. Men resten av Kongefamilien kan jeg godt klare meg uten. Inkl. Ari.
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Æ e sikker på at han har fått god hjelp t å skrive dette året å, men det e vel itj det verste sånn sett?
Han gjør vel i utgangspunktet en grei jobb når han representere Norge.
E itj så sikker på at æ har gjort det samme...
E veldig glad for at æ e ei "vanlig" menig kvinne
Så det så...
Han gjør vel i utgangspunktet en grei jobb når han representere Norge.
E itj så sikker på at æ har gjort det samme...
E veldig glad for at æ e ei "vanlig" menig kvinne

Så det så...
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Det er må vel være det at han står bak budskapet og innholdet i talen som betyr noe, ikke hans evner eller muligens manglende evner til å skrive . Det var dog ikke en skriftlig norskeksamen han var oppe til i dag...cbrdama skrev:Æ e sikker på at han har fått god hjelp t å skrive dette året å, men det e vel itj det verste sånn sett?

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Som sagt, er glad for at jeg er en vanlig person og ikke må representere Norge, uansett om det er som representant for Norge utenfor Norges grenser eller inneneriks, eller må vise mine skriftlige ferdigheter.Godtvoksen skrev:Det er må vel være det at han står bak budskapet og innholdet i talen som betyr noe, ikke hans evner eller muligens manglende evner til å skrive . Det var dog ikke en skriftlig norskeksamen han var oppe til i dag...cbrdama skrev:Æ e sikker på at han har fått god hjelp t å skrive dette året å, men det e vel itj det verste sånn sett?
2013: Ca 400 mil
+1jhn skrev:Ja kongen virke som en nogenlunde reflektert og fornuftig herremann, i motsetning til hans kollega i øst. Når vi no engang skal være et monarki så trur æ vi skal leite lenge etter en bedre konge, både nåværende og forrige, og sikkert han som var før det også
Godt nytt år kjære landsmenn

jeg misunner hverken han eller barna hans.... men til å være Konge synes jeg Harald er ganske kul :)
"Do the right thing"
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: H.M.K. Haralds nyttårstale 2011
Fikk dessverre ikke med meg hele talen på TV, men her er i hvert fall innholdet i den lagt ut:
http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17933697" onclick="window.open(this.href);return false;
Så? Hva synes dere? Har vi en Konge som følger med i tiden og evner å formidle på en god måte?
http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17933697" onclick="window.open(this.href);return false;
Så? Hva synes dere? Har vi en Konge som følger med i tiden og evner å formidle på en god måte?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: To Yama, to Kawa, Ural, Flakmop, Aprilia
Re: H.M.K. Haralds nyttårstale før vi går inn i 2012
Evner og evner .....
Alt beror på ståsted ..og ... bosted ... og stand i samfunnets lag av befolkningen.
Anyhowbythef..way: Kongen, eller var det far'hass som beklaget den gang i sin tid ... mumletumle.... befolkningen i Finnmark .... mumle bamsemums .... og da, da er det jeg tenker på redningsfolkene til finnmarks befolkning ... den russiske bjørn (jeg tenker ikke på fiffen i østlandsområdet som hadde smørmangel den gang da også)....
- og: vi snakker få'satt motozykkel: Da tenker jeg at Kongen burde gjentatt dette og gitt sin hyllest til Ural, en av verdens mest solgte motorsykkelmodeller ....
Og Kongen burde sagt noe slikt: - kjære lass'menn; det er nå slik at manndommen flere steder i grisgrønske strek står for fall - og menn med skit under negelroten finnes snart ikke ettersom de fleste arbeider som pursere hos SAS og Norwegian (her skal kongen ha en liten knekk i lanken) - og 1945, Grense Jakobselv, Pasvik og Murmansk og 48'nde panserarmeregiment - og da er det jeg, Ari og KjøttBehn - og hennes majestistiske drinningen vil fremheve den betydning Ural har for manndommen. Lenge o'leve dette merket - og takk til NAV!
(- passelig uforståelig og likevel med mening!!) Godt nytt ÅR! ...(rulletekst!)

Alt beror på ståsted ..og ... bosted ... og stand i samfunnets lag av befolkningen.
Anyhowbythef..way: Kongen, eller var det far'hass som beklaget den gang i sin tid ... mumletumle.... befolkningen i Finnmark .... mumle bamsemums .... og da, da er det jeg tenker på redningsfolkene til finnmarks befolkning ... den russiske bjørn (jeg tenker ikke på fiffen i østlandsområdet som hadde smørmangel den gang da også)....
- og: vi snakker få'satt motozykkel: Da tenker jeg at Kongen burde gjentatt dette og gitt sin hyllest til Ural, en av verdens mest solgte motorsykkelmodeller ....
Og Kongen burde sagt noe slikt: - kjære lass'menn; det er nå slik at manndommen flere steder i grisgrønske strek står for fall - og menn med skit under negelroten finnes snart ikke ettersom de fleste arbeider som pursere hos SAS og Norwegian (her skal kongen ha en liten knekk i lanken) - og 1945, Grense Jakobselv, Pasvik og Murmansk og 48'nde panserarmeregiment - og da er det jeg, Ari og KjøttBehn - og hennes majestistiske drinningen vil fremheve den betydning Ural har for manndommen. Lenge o'leve dette merket - og takk til NAV!
(- passelig uforståelig og likevel med mening!!) Godt nytt ÅR! ...(rulletekst!)
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Har hverken hørt eller sett noe av det---intet misunnelsesverdig liv å være konge iafall..
Også DEN kjærringa og svigersønn,hmmm...huffameg !!
Men sexlivet til svenske-Knogen...jo takk !!

Også DEN kjærringa og svigersønn,hmmm...huffameg !!

Men sexlivet til svenske-Knogen...jo takk !!

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
-
- Motorsykkelen din: To Yama, to Kawa, Ural, Flakmop, Aprilia
Elgjakt fikk en helt ny mening med Svenske-Knugens utflukter!Intruder skrev: Men sexlivet til svenske-Knogen...jo takk !!![]()
![]()
Jävlar, nu ska' ja' förr faan anamma ha mej Älj - och du Silvia von Fingen - du höller käften! (Litt Dalarna-dialekt, med der er dæ jo älj!)
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!
Syns liksom det var greiere i førkristen tid da kongen måtte velges av fri menn på tinget og de samme frie menn hadde både rett og plikt til å slå han i hjel hvis han ikke gjorde jobben sin. Rei forrest i strid gjorden å 

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Øistein Sunde har jo en relativt grei oversikt over slektsleddene blant kongelige på låta "soga om Harald Jordfreser",artig
gubbe det ja...
gubbe det ja...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !