http://bike.no/forum/thread.php?t=23149" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lurer på hva som er norges beste/mest aktive mc-forum. Noen som kan hjelpe?

Har fått kjeft før på akkurat det forumet der, skjønner'u...Kawasaki skrev:Pingle![]()
Få lån passordet ditt,så skal jeg gjøre det
Sånt no' liker vi å høreSnikkeren skrev:
Edit: Må tilføye at jeg synes layouten til mcsiden er langt bedre. Faktisk den beste av forumene jeg har besøkt.
Var det "stuttkjukken" som kjæfta på deg?AJ skrev:Har fått kjeft før på akkurat det forumet der, skjønner'u...![]()
Ja, hvis det er han som liksom er forumsjæfen, så...?Kawasaki skrev:Var det "stuttkjukken" som kjæfta på deg?AJ skrev:Har fått kjeft før på akkurat det forumet der, skjønner'u...![]()
Trøst deg med at du umulig kan ha fått mere kjeft enn meg![]()
Ja, det virker som at det er mange som er flinke til å komme med forskjellige meninger om folk som ikke akkurat innbyr til nærmere bekjentskap, for å si det sånn...mekkern skrev:jeg har blitt idioterklært.....+tilbakestående
...
Enig, jeg har foreløpig ikke hatt noe behov for å teste ut andre forum vedr. MC-interessen min...Bubbu skrev:For meg finnes det bare et forum for mc. Og det er MCsiden.no
Du er nå i alle fall velkommen hit til MCsiden.noMaxTron skrev:OK, da er æ her etter tips på PM på bike.no på grunnlag av overnevne tråd, så får tiden vise om æ trives bedre her...