ArcticTiger skrev:Jeg liker best Triumph Tiger forumene, (selv om de er utenlanske) og den Scandinaviske Tiger-klubben. For der handler det bare om de beste sykkla, ingen kverulering

om tyske, italienske, japanske osv. mcer der

...
Men av de norske så er vel... bike.no

best. Eller...? Kanskje ikke...
Bare tuller! Vi her på MCsiden.no er vi vel rimelig godt fornøyd med hvordan vi har det i lekegrinda vår, sku' je mene
Her er det til og med lov til å skryte uhemmet av egen sykkel og anbefale denne til andre uten at noen kommer og blir grinebitere av den grunn.
Det har jeg faktisk opplevd på bike.no - å bli nærmest kjeftet opp fordi jeg svarte en som var i ferd med å kjøpe ny sykkel og anbefalte den jeg selv var veldig godt fornøyd med. Men
da spratt det fram et forumtroll som så sitt snitt til å vri nybegynnerens tråd til å bli en en kveruleringstråd hvor man ble frabedt å anbefale sin egen sykkel. Derimot ville det være helt kurant å anbefale en
annen, som man ikke kjente så godt og som man kanskje heller ikke likte noe særlig til denne nybegynneren på Bike-forumet, som antakelig satt foran skjermen sin og ikke skjønte en pøkk av hva som skjedde og hvilket sirkus han hadde kommet inn i...
Blir flott forumatmosfære av sånt no'...