Norges beste MC-forum??
Re: Norges beste MC-forum??
.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel? 

It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-
-Homer Simpson-
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
ahhhhhh, home sweet home...!!AJ skrev:Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?

(og nå kommer vel straks en kommentar om "Rema1000-knallerter" e.l )

It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-
-Homer Simpson-
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Dimzum skrev:ahhhhhh, home sweet home...!!AJ skrev:Er det landbruksmaskiner du mener...Dimzum skrev:.....men det er vel lov å rakke ned på Harley her vel?
![]()
(og nå kommer vel straks en kommentar om "Rema1000-knallerter" e.l )

(The Beast )
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hm...
TDM'er må i hvert fall fritas. De er jo, som alle vet, blant de aller beste motorsykler man kan få kjøpt

TDM'er må i hvert fall fritas. De er jo, som alle vet, blant de aller beste motorsykler man kan få kjøpt

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Hmmm Tror du savner TDMen litt jeg.AJ skrev:Hm...![]()
TDM'er må i hvert fall fritas. De er jo, som alle vet, blant de aller beste motorsykler man kan få kjøpt![]()

(The Beast )
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Innrømmer helt uten videre at jeg savner TDM'en, ja. Kjørte jo tett innpå 60K med den. Og det gjør du ikke hvis du ikke trives med sykker'nBubbu skrev: Hmmm Tror du savner TDMen litt jeg.Om du kommer opp kan du garantert få låne en TDM fra meg eller Globe
![]()
må ringe Globe å spørre han

Liker Tiger'n godt også jeg, da. Men så langt har jeg jo bare kjørt drøye 4K med den.
Uansett så vil TDM'en alltid ha en spesiell plass hos meg... Mange gode minner med den sykker'n, gitt...

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Alle motorsykler er i utgangspunktet bare ræva....mens de jeg liker er jævlig bra-bortsett fra feilene på de da... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Er kanskje mye sant i dette, ja...mekkern skrev:Alle motorsykler er i utgangspunktet bare ræva....

Uansett så er det godt sagt

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

eventuelle mangler ve`n de får du høre om etterpå !

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.

ikkebike.norwegianforum.net
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Det blir vel isåfall Maxtron som bør få kred for de nye medlemmene, da det var han som startet diskusjonen på bike.Kawasaki skrev:Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Gi en til han også,da velSnikkeren skrev:Det blir vel isåfall Maxtron som bør få kred for de nye medlemmene, da det var han som startet diskusjonen på bike.Kawasaki skrev:Hører du,AJ? Når har du tenkt å sende meg t-skjorta?Snikkeren skrev:Ser no ut til at diskusjonen fører til flere medlemmer her.

Nå skjedde det noe merkelig,jeg hadde nettopp skrevet et innlegg her og trykkte OK,men da forsvant mitt innlegg og istedet kom dette fra snikkeren??
ikkebike.norwegianforum.net
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Fant ut hvordan æ ska gjør det ja. Men har ett nytt problem: Nån som kan gi mæ tips om ett nedlastbart gratisprogram som kan "nedskalere" bilder, altså gi grovere oppløsning?AJ skrev:Bilder av sykler vil vi gjerne ha! Da sjekker du "Galleri" og send gjerne en PM til Dexter hvis du lurer på noe med akkurat det.MaxTron skrev:
Er noe æ lure på, prøver å finne ut hvordan æ laster opp profilbilde...
Vil sikkert laste opp bilder av sykklan og etter hvert.
Når det gjelder profilbilde så klikker du deg inn på "Brukerkontrollpanel" rett under logoene i headingen.
Deretter "Profil" helt til venstre i det nye bildet du får opp. Og når du klikker på "Profil" utvider menyen seg og du finner "Profilbilde". Klikker på denne og finner linken "Last opp fra din datamaskin:"
Bare pass på at bildet du vil bruke ikke overstiger den størrelsen som er satt: Maksimale avatardimensjoner er: Bredde: 200 pixler, høyde: 175 pixler, og filstørrelse 63 kB.
Detta fikser du
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Det enkleste du kan bruke er denne nettsiden som lar deg gjøre nokså mange bildebehandlinger direkte i nettleseren. Gratis og uten registrering!
http://www.picnik.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er jo paint.net gratis, men dette er jo mer et tegneprogram, men det har masse funksjoner for de som måtte ønske å puske med slikt.
Selv har jeg kjøpt en lisens av ACDsee, men dette er mer organisering og visning av bilder. Kan resize og klippe + noe mer men ikke spesielt avansert.
http://www.picnik.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers er jo paint.net gratis, men dette er jo mer et tegneprogram, men det har masse funksjoner for de som måtte ønske å puske med slikt.
Selv har jeg kjøpt en lisens av ACDsee, men dette er mer organisering og visning av bilder. Kan resize og klippe + noe mer men ikke spesielt avansert.
Det er det samme for skylda hvem som har den...