Dexter skrev:Onsløv skrev:Tipper jeg ligger på 1200kr...
Brukte 2500kw fra 1.11 - 2.1....
Latterlig tråd, forøvrig....
Tja, like latterlig som en del andre emner som noen holder liv i her :-# Men det er nå greit d
Strømprisen er forøvrig ikke så heeeelt uinteressant synes nå jeg da... har brukt mye tid på å finne lave priser og redusere forbruket uten å sitte å fryse i mørket

Helt enig! Er snakk om forbrukermakt dette også.
Og noen (kanskje ganske mange?) gjør som
Globe, bruker strøm for å holde varmen i garasjen hvor sykker'n står parkert. Regner med at han har en i hvert fall delvis isolert garasje slik at ikke all varmen smyger seg ut gjennom tynne vegger.
Brukte litt varme selv fra en varmelampe som lå under sykker'n da jeg vinterlagret den i uisolert garasje her hjemme i fjor. Passet på å bruke akkurat nok, en slags nedre grense i forhold til pris og behov for å unngå evt. frostskader med kjølevann som plutselig kunne ha blitt såpass dårlig at den begynte å fryse ved ca. 20 minus. Var heldigvis ingen fare for dette, visse det seg.
Joda, strømprisen er interessant nok, den. Særlig nå som det tidvis hauses opp i media nok en gang om formidable prisøkninger.
Her hjemme har vi fortsatt antakelig samme leverandør som
Dexter.
Husker at vi begge ble 'tatt på senga' da Vitel la ned og
Dexter fikk en
schvær regning, mens vi her hjemme slapp med skrekken... Trodde vi skulle få et sluttoppgjør fra selskapet som ikke lignet grisen, men hørte heldigvis aldri noe mer...
Gikk vel greit for Dexter også som fikk en levelig faktura, mener jeg å huske, etter at han tok opp saken med Vitel.