Kan risikere å bli stoppet i døra med MCsiden.no's patch og T-skjorte?

Er det mulig'a

Mer å lese her - klikk på bildefila...:
[img]http://i56.tinypic.com/2lda7n8.jpg[/img]
Intensjonen er selvfølgelig å "ramme" 1%-klubbene, blant annet å unngå bråk mellom disse på utesteder, tror akkurat DET fungerer til en viss grad, men er de ute etter bråk så finner de vel ut hvem som tilhører rivaliserende klubber Colors eller ikke Colors.NickNei skrev:Ikke så uventet, i et land som har hatt forbud mot parabolantenner og skateboard.
Det er ille, skulle ikke tro det går an. Nå har denne gruppa på FB en advokat på saken, men det koster. En stund siden jeg meldte meg inn der, håper fler gjør det, og kanskje gir en slant.
Det er greit å gå etter organisert kriminalitet, og 1% klubbene, men her er det for det meste lovlydige bra folk det går ut over. Skal de ta 1%-erne må de nok gjøre noe annet enn dette.
Ja, du vart vel skræmt no jaArcticTiger skrev:Ja du ser nå litt "suspekt" ut på det bildet iaffal!![]()
Det er det glade vannvidd hele greia. Virkelig ille å stigmatisere og kriminalisere en så stor del av befolkningen. Og det kanskje den triveligste og mest reflekterte delen. Individualistene, de som er istand til å tenke sjæl.
Men det forskrekker meg ikke. Politiet og dets metoder har aldri egentlig imponert meg.
Virkelig? er vel kansje forståelig på en måte, finns jo en "1%" i det miljøet og...Dimzum skrev:Nah, det er en konsekvens av at en liten gruppe pøbler benytter bekledning som skalkesjul for å få lov å oppføre seg som idioter.
Mange plasser du ikke kommer inn med fotball-farger også.......
Når det gjelder folk som mister en rimelig andel folkeskikk og kontroll som følge av fotball så tror jeg prosenten er høyere enn 1...MaxTron skrev:Virkelig? er vel kansje forståelig på en måte, finns jo en "1%" i det miljøet og...Dimzum skrev:Nah, det er en konsekvens av at en liten gruppe pøbler benytter bekledning som skalkesjul for å få lov å oppføre seg som idioter.
Glad æ bare driv med 1 form for galskap
Trur du har helt rett, trur den er MYYYYE hyere enn 1, men tænkt å varra litt snill og diplomatisk æ daDexter skrev:Når det gjelder folk som mister en rimelig andel folkeskikk og kontroll som følge av fotball så tror jeg prosenten er høyere enn 1...MaxTron skrev:Virkelig? er vel kansje forståelig på en måte, finns jo en "1%" i det miljøet og...Dimzum skrev:Nah, det er en konsekvens av at en liten gruppe pøbler benytter bekledning som skalkesjul for å få lov å oppføre seg som idioter.
Glad æ bare driv med 1 form for galskap
Tør påstå at problem med 1% ute på byen er lik null. De vil ramme dem ja, men de stopper ikke noe bråk. I oslo er det flere steder som slipper inn alt av ryggmerker, men det er ikke bråk der.På scotchman er det mye bråk :-)MaxTron skrev:Intensjonen er selvfølgelig å "ramme" 1%-klubbene, blant annet å unngå bråk mellom disse på utesteder, tror akkurat DET fungerer til en viss grad, men er de ute etter bråk så finner de vel ut hvem som tilhører rivaliserende klubber Colors eller ikke Colors.NickNei skrev:Ikke så uventet, i et land som har hatt forbud mot parabolantenner og skateboard.
Det er ille, skulle ikke tro det går an. Nå har denne gruppa på FB en advokat på saken, men det koster. En stund siden jeg meldte meg inn der, håper fler gjør det, og kanskje gir en slant.
Det er greit å gå etter organisert kriminalitet, og 1% klubbene, men her er det for det meste lovlydige bra folk det går ut over. Skal de ta 1%-erne må de nok gjøre noe annet enn dette.
Problemet er at de kan ikke nekte de kriminelle klubbene og samtidlig la vanlige motorsykkelister vise sine merker.
Da lager de kriminelle bråk og hyler om forskjellsbehandling og truer med advokat og søksmål o.s.v