Flott lue, ja!!

Svein2 skrev:Lua var fin den, sikkert god og varm.
Bra hun tenker på deg da du er ute å måker snø.
Bubbuline...Bubbu skrev:Svein2 skrev:Lua var fin den, sikkert god og varm.
Bra hun tenker på deg da du er ute å måker snø.Ikke mye snø måking her i gården. det gjør vaktmesteren
Nå nei, ikke æ som måkke snø her i gården nei....vaktmesteren som med traktoren sin og fjerner det meste av snøenAJ skrev:Bubbuline...Bubbu skrev:Svein2 skrev:Lua var fin den, sikkert god og varm.
Bra hun tenker på deg da du er ute å måker snø.Ikke mye snø måking her i gården. det gjør vaktmesteren
![]()
![]()
Svein2 skrev:Tar hun opp bestillinger på lue får du si fra, hun kan fort bli opptatt med strikkepinnene noen uker. Flink er ho
Der var du Bubbuline, ja da ser du hva jeg har skrevet.
Det hadde jo vært heeeeelt topp, for å si det mildtBubbuline skrev:Svein2 skrev:Tar hun opp bestillinger på lue får du si fra, hun kan fort bli opptatt med strikkepinnene noen uker. Flink er ho
Der var du Bubbuline, ja da ser du hva jeg har skrevet.
Hei du
Ja jeg er innom for å sjekke ka bubbu driv på med veit dumå følge med han litt
Jeg ser du er interessert i ei sånn lue du å ja, ikke noe problem å strikke ei t dæ å.
Det e greit jaSvein2 skrev:Ja, gjerne det, med logo`n på framsida og Svein på baksida. Jeg er nok like tjukk i hue som gubben din, sender deg en E-post.
Er vel 2 av 3 nåBubbuline skrev:No går strikkepinnene fort herer kommet godt i gang med lue 1 av 3
![]()
Vart plutselig litt opptatt framover ja![]()
Hyggelig at så mange likte lua til Bubbu