Da vinner du, for her er det stopp.ArcticTiger skrev:Der er en flott familie du har!!
Men jeg leder fortsatt 3-2 på deg

Da vinner du, for her er det stopp.ArcticTiger skrev:Der er en flott familie du har!!
Men jeg leder fortsatt 3-2 på deg
No føle æ at du e på tynn is min venn, "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".Snikkeren skrev:Var bare ment som et lite "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".
Hmm. Mulig. Men heldigvis er hun ikke inne her og sjekker hva jeg skriver.jhn skrev:No føle æ at du e på tynn is min venn, "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".Snikkeren skrev:Var bare ment som et lite "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".
e ikke det litt skummelt å si om samboeren?
jhn skrev: De derre kursa, det e vel der som på andre kurs, at man kan risikere å bli hivd ut hvis man ikke oppnår ønsket resultat eller viser en utilbørlig oppførsel mot kursleder. Æ har i hvertfall blitt trua med det opptil flere gang
Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
Etter 7 år så kjenner hun meg, så dette ække no å værra redd forSnikkeren skrev:Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
Fantastisk!Onsløv skrev:Har passert årsdagen for det 7 året.
Jeg husker ikke om det var på årsdagen eller på bursdagen, men det gjør sikkert hu. Hu ønsket seg en jif-mopp, så da fikk hun det.
Snikkeren skrev:Var bare ment som et lite "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".
Dexter skrev:Etter 7 år så kjenner hun meg, så dette ække no å værra redd forSnikkeren skrev:Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?