Nå skal der bare påmonteres litt stasj før jeg muligens tar den med hjem allerede.

Hey!Bringisen skrev:Hahaha! Da var det gjort PMSen tok helt overhånd. Signerte kontrakt på en 2011 BMW F800GS som kom inn i butikken på lørdag![]()
Nå skal der bare påmonteres litt stasj før jeg muligens tar den med hjem allerede.![]()
Grattis! Den så lekker ut!Bringisen skrev:Hahaha! Da var det gjort PMSen tok helt overhånd. Signerte kontrakt på en 2011 BMW F800GS som kom inn i butikken på lørdag![]()
Nå skal der bare påmonteres litt stasj før jeg muligens tar den med hjem allerede.![]()
Grattis!!Bringisen skrev:Hahaha! Da var det gjort PMSen tok helt overhånd. Signerte kontrakt på en 2011 BMW F800GS som kom inn i butikken på lørdag![]()
GratulererBringisen skrev:Tusen takk AJ!
Jeg synes også den er fin , men i fare for og bli arrestert av noen sier jeg styggfin![]()
Tror jeg skal bli greit fornøyd med denne på tross av at jeg går fra R1200GS og ned til denne.
Og ja , det skal bli spennede og se den sammenlignet med Tigeren , tror nok Tigeren har vassere motor , men vi får se hvordan det ender med totalpakken.
Er noe spesielt med den orange-fargen, jaBringisen skrev:Takk! Nå føles ikke våren langt unna nei![]()
Angående fargen så hadde jeg først tenkt på hvit , men etter og ha sett denne orange så ble jeg litt forelsket![]()
Hehe! Nei , hadde jeg hatt litt mer penger hadde jeg ikke stusset på og kjøpe en GSA , var veldig fornøyd med min 1200GS.Siggen skrev:GratulererBringisen skrev:Tusen takk AJ!
Jeg synes også den er fin , men i fare for og bli arrestert av noen sier jeg styggfin![]()
Tror jeg skal bli greit fornøyd med denne på tross av at jeg går fra R1200GS og ned til denne.
Og ja , det skal bli spennede og se den sammenlignet med Tigeren , tror nok Tigeren har vassere motor , men vi får se hvordan det ender med totalpakken.![]()
Var du misfornøyd med R1200GS?
Går og "lukter" på en slik sykkel, derfor jeg spør.
Jeg har nettopp kjøpt en BMW F 800 GS! gleder meg til å bruke den!Bringisen skrev:Da ser det ut til at det går mot ny sykkel i 2011 for meg også. Bør få solgt den båten i løpet av våren og må derfor påberegne meg en amputert sykkelsesong siden det sikkert er litt bestillingstid på helt ny sykkel. Ja om ikke jeg er så heldig at forhandler har sykkel med rett utstyr og farge på lager da :[-o<
Har funnet ut at det 95% sikkert blir en BMW F800GS.
Ser at den nye Tigeren er fin men den er helt fersk og til GSen finnes et uhorvelig hav av stasj for å personifisere sykkelen til ditt hjerte og bruk.
Jeg tror nok også det vil komme masse stasj fra Touratec og Wunderlich til Tigeren også etterhvert.
Jeg vil samtidig her øsnke dere alle et godt nytt MC år.
Gratulerer med kjøp, jeg har den hvite jubileumsutgaven.Bringisen skrev:Tusen takk AJ!
Og ja , det skal bli spennede og se den sammenlignet med Tigeren , tror nok Tigeren har vassere motor , men vi får se hvordan det ender med totalpakken.