Jeg leste om deg først nå, og vil også ønsker deg velkommen selv om det kom litt senere en andre. Gleder meg til å hilse på deg på Lillestrøm-messa...

Jeg er mektig imponert... :=D> :=D> :=D>
Stiller meg i kø sammen med de andre her og bøyer meg i støvetWheelonass skrev:Takktakktakk!
Setter stor pris på de gode tilbakemeldingene som er med på å gi meg enda mer pågangsmot til å fortsette å få oppfylt drømmen min. I mars går turen til MC-messa og skal delta der sammen med Likevel MC. Ombyggeren Wilhelm Költgen vil også delta, han tar med seg min sykkel, og mest sannsynlig en HD som også er bygd med det samme systemet - F.B.S. Og det gledes!
jhn skrev:Æ trur æ må presisere litt i forhold til mitt siste inlegg. Ei kritisk sjel kan jo si at æ prøve
å ta litt av glansen fra pågangsmotet og prestasjonen din, det va ikke det æ mente,det va
bare et lite apropos i forhold til praten om pågangsmot. Æ trur jo at du e mere målbevist og
har et større pågangsmot enn de aller fleste.
Æ forhørte mæ litt om støtteordninger hos NAV, det finnes ikke noe hjelp å få når det gjelder MC. Det synes æ egentlig e greit nok, æ trur det ville føles en smule urettferdig forresten av befolkningen hvis æ først skulle leke mæ med sykkelen helt til det gikk galt med påfølgende dyr rehabilitering, uføretrygd, ombygging av bolig osv og toppe det med ny MC+ombygging av denne
MaxTron skrev:oppdaga denne tråden no, men er vel aldri forsent å uttrykke stor beundring og respekt for en som nekter å gi opp en drøm![]()
:=D>
Usikker på om æ kjæm mæ på messa i år, vist ikke så ser æ dæ kansje på norgestreffet?? Stå på!!!
det er riktig innstilling!!Wheelonass skrev:MaxTron skrev:oppdaga denne tråden no, men er vel aldri forsent å uttrykke stor beundring og respekt for en som nekter å gi opp en drøm![]()
:=D>
Usikker på om æ kjæm mæ på messa i år, vist ikke så ser æ dæ kansje på norgestreffet?? Stå på!!!
Mc-messa, norgestreffet eller andre sammenkomster, jeg er kommet for å bli! Så mulighetene for å treffe på ei tøtta med en "levende" bakende er nok stor framover, hehe;) Jobber enda med tanken om hengerfeste og henger, men er det en sak som er sikkert så er det at tålmod trengs i stort monn i kommunikasjonen med tyskeran. Så det blir nok ordnet først etter at motorsykkelen er på plass i landet.