Jeg synes også den er fin , men i fare for og bli arrestert av noen sier jeg styggfin
Tror jeg skal bli greit fornøyd med denne på tross av at jeg går fra R1200GS og ned til denne.
Og ja , det skal bli spennede og se den sammenlignet med Tigeren , tror nok Tigeren har vassere motor , men vi får se hvordan det ender med totalpakken.
Gratulerer med kjøp, jeg har den hvite jubileumsutgaven.
Grattis til deg også. Tipper vi gleder oss stort begge to til og få den på veien og la den strekke på antilopeføttene sine
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Blir en MT-01 i løpet av våren.
Da blir det også en meget bra TDM 850 til salgs. Gått ca. 40.000. Nye skiver og klosser rundt om, nytt kjede og drev.
Du verden
Da må vi nok møtes i løpet av sesongen - er veldig nysgjerrig på akkurat den der, må jeg si... :-)
Du verden
Ja det der er en snodig skapning :-)
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Jeg skal kjøpe brukt sykkel i år. Var jo uheldig å tryne med den jeg hadde Klarer ikke å bestemme meg for hva sags type jeg skal ha...Tror kanskje det blir en tilsvarende som den jeg hadde, altså type chopper. Vurderer også naken sykkel men syns jo chopper er kulere å se på. Vanskelig Har ikke tenkt å legge i all verden av penger heller da det kun egentlig er et leketøy for meg :-) Regner med at jeg plutselig finner den jeg vil ha :[-o<
Ja jeg SKAL ha meg min første sykkel i år. Det blir selvsagt brukt for det bestemmer lommeboka
Har veldig lyst på en Suzuki GSX 750 Inazuma . Men dem er det ikke mange av. Det mest sannsynlige er vel at jeg får tak i en CB 750, Bandit 600 eller kanskje en CB 500. Gleder meg ihvertfall en haug til å kjøre rundt i sommer
tullestein skrev:Ja jeg SKAL ha meg min første sykkel i år. Det blir selvsagt brukt for det bestemmer lommeboka
Har veldig lyst på en Suzuki GSX 750 Inazuma . Men dem er det ikke mange av. Det mest sannsynlige er vel at jeg får tak i en CB 750, Bandit 600 eller kanskje en CB 500. Gleder meg ihvertfall en haug til å kjøre rundt i sommer
En kollega av meg har faktisk en Inazuma. Den kjøpte han i fjor. Tøff sykkel
Skal du ha kæmpingvogn Bringisen så har jeg en Hobby La Vite ,765 inkl draget, 2010 modell,sølvgrå og gild. Brukt 1 natt tror jeg. Finnes visstnok holder for MC å sette på den Vil ha dritten ut av hagen snart så det er bare å prute,har litt å gå på før det blir armod
Pollti skrev:Skal du ha kæmpingvogn Bringisen så har jeg en Hobby La Vite ,765 inkl draget, 2010 modell,sølvgrå og gild. Brukt 1 natt tror jeg. Finnes visstnok holder for MC å sette på den Vil ha dritten ut av hagen snart så det er bare å prute,har litt å gå på før det blir armod
Brukt 1 natt ja , og så vil du selge Tror det er derfor jeg vil leie før jeg investerer
Hohhoo Var innom forhandleren i dag og fikk en gledelig overraskelse. Ekstra utstyret var kommet og jaggu hadde de ikke greid og fått det montert allerede. Kjemperask service. Veltebøyle , alu-motorbeskyttelse , håndbeskyttere og veskesett var montert. Nå skal den bare registreres i uken slik at jeg kanskje får den levert hjem også i løpet av uken. Garasjen er varm og klar til og motta
Beklager dårlig kvalitet på bildet , mobilsnapshot.
1983mod Honda VF750S, som skal tilbake til gamle høyder.
God motor, innkjøpt Oil mod, 61kkm på klokka, og jeg er 3.eier.
Etter 8år på undermotorisert crotch rocket (CBR600F4), så blir nok dette bra:-)
Sist redigert av skullerud den 24 jan 2011, 01:49, redigert 1 gang totalt.