Æ jobba og tjente gode penger. Det va yrket mitt på den tida, men æ hadde vel egentlig ferie da det der skjedde.Onsløv skrev:Den er den beste hittil!
Hva gjorde du de ukene ombord?
Spiser du reker idag?
Åja reker e enda godt

Æ jobba og tjente gode penger. Det va yrket mitt på den tida, men æ hadde vel egentlig ferie da det der skjedde.Onsløv skrev:Den er den beste hittil!
Hva gjorde du de ukene ombord?
Spiser du reker idag?
Det der kunne vel også kaltes å salte på sukkel'n litt..StigRune skrev:Sykkelen min trenger en del vedlikeholdlading ILA vinteren pga fastmontert alarm, og siden jeg likevel har drevet å trilla den inn og ut av boden har jeg utnyttet tiden til å finne ut at bakdemperen var justert for en fører på 68 kg og at kjedet var slakt. På mandag skulle jeg bare fikse dette. Etter å ha gitt demper og kjede en liten oppstramming skulle jeg bare kjøre en runde rundt blokka for å kjenne om at ble i orden. Etter en tur opp til helsfyr, over til carl-berner og til gamlebyen via kværnerbyen var jeg hjemme på slaget 0:00! XP
Flere enn mg som rakk å utnytte varmegradene i hovedstaden??
Jeg tror det bare er lyset som gjør det; i virkeligheten var begge like påtrengende røde.mekkern skrev:Går BARE litt mer på venstre?...
Definitivt salting, ja. Er ganske sikker på jeg fikk vekk det meste, men konsentrerte meg om eksponert metall, ettersom sykkelen er flunka ny er den vel litt mer motstandsdyktig mot veisalt enn gamle travere med slitesår i lakken, håper jeg:)MaxTron skrev: Var sikkert en trivelig tur, og ett fint avbrekk på vinterdvalen.
Håper du vaska GRUNDIG etterpå.