Gadgets er så mangt det....i min verden...en god start på en gadget, for meg, er at den går på strøm og/eller batteri...det medfølger en brukermanual (som sjeldent leses) og den fremstår som kjekt å ha før du har kjøpt den, og ender fort i en av tre kategorier: "Kan ikke leve foruten" - "joa.....kjekt å ha...når man først har den" og "ubrukelig, et skikkelig tabbekjøp".
Men i tillegg til å dekke den fysiske gjenstanden som kan kalles en "gadget" ser jeg også for meg å få dekket tillegg til slike dingsebomser i denne tråden. Det kan være "add-ons" til noe en allerede har, som utvider bruksområdet til noe som allerede er kjent, eller det kan sågar strekke seg så langt som til å dekke upgrades hva gjelder software og/eller annet som gir ny verdi/utvider bruksområdet. Tenker da her på addons som bl.a. dekkes av det nye norske ordet Apps (selv om språkrådet vel ikke godkjente ordet).
I og med at dette gadgethjørnet finner seg inn under "Off Topic"- delen av forumet vårt, så trenger det ikke være mc-relatert, men kan gjerne være det. Finnes mange gode gadgets innenfor mc-verden også.
Kom med dine bidrag...her i GADGETHJØRNET!!