Jeg og broderen har forresten en båt som heter Artic Beast, oppkalt etter svigermora til brodern...

Misha skrev:Høres ut som en topp samlingsplass, ja. Rene tigerstaden.![]()
Jeg og broderen har forresten en båt som heter Artic Beast, oppkalt etter svigermora til brodern...
Rottenikken skrev:..snakker om tigere ja, satte meg forøvrig på en Tiger 800 i går på AMD i Oslo, må dessverre si at den var fin, lavt tyngdepunkt hadde den også, knallfin sykkel!
Så jeg satt der på Tigeren og lengtet etter våren sammen med en haug med Ducatier, Triumpher og KTM`er
Men jeg hadde det fint. Det stod bl.a en Desmocedici der, og vi var veldig enige med hverandre.
..ja. dyrt og faaarliiiig.........!ArcticTiger skrev: Høres ut som en "grei" opplevelse det der Da er det farlig lett å få ideer i hodet, som bare vokser og vokser og vokser og vokser.......
Dæsken! Det skulle jeg likt å være med på!AJ skrev:Lurer på om jeg skal stikke meg en tur til GMS på Gjøvik og prøvekjøre nye Tiger 800 en av de nærmeste dagene...![]()
Joda, den står klar til prøvekjøring, den![]()
Med crosspigger i dekkene og allting![]()
Noe må man jo finne på mens vi venter på våren... :-)
Hæ, det må være topp, jeg fikk bare sitte oppå og si drrr..drrr!AJ skrev:Lurer på om jeg skal stikke meg en tur til GMS på Gjøvik og prøvekjøre nye Tiger 800 en av de nærmeste dagene...![]()
Hadde ikke tenkt å nevne det her på MCsiden, men gjør det likevel. Det kan se ut som at jeg har skaffa meg nok en interessant fritidssyssel, nemlig som MC- og biltester for en avis. Ikke nok med at jeg får mulighet til å teste ut mange forskjellige bilmodeller (hvis avtalen går i boks, noe jeg faktisk tror den gjørDexter skrev:Dæsken! Det skulle jeg likt å være med på!AJ skrev:Lurer på om jeg skal stikke meg en tur til GMS på Gjøvik og prøvekjøre nye Tiger 800 en av de nærmeste dagene...![]()
Tirsdag skal jeg til Stavanger og onsdag til Bergen... blir ikke mye prøving av slikt vet je...
Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
IKKE missunnelig SÅH!!AJ skrev:Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
Men det tror jeg ganske sikert og ja! detta ska' bli morro
MaxTron skrev:IKKE missunnelig SÅH!!AJ skrev:Takker! Forutsetter at avtalen er endelig i boks, da...Rottenikken skrev:Gratulerer med ny ekstrajobb, det blir garantert morro........................ :-)
Men det tror jeg ganske sikert og ja! detta ska' bli morro