RoggBlogg
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Morn morn Rogg'ern smile:
Svingte innom for å kikke litt av gammel vane, her har dere pussa bra opp, gitt! Grattis med Morderator-jobben også, vel fortjent så trofast som du har vært til dette forumet! =D>
Parkert BMW'n for vinteren? Regner med du har den enda...
Svingte innom for å kikke litt av gammel vane, her har dere pussa bra opp, gitt! Grattis med Morderator-jobben også, vel fortjent så trofast som du har vært til dette forumet! =D>
Parkert BMW'n for vinteren? Regner med du har den enda...
Sist redigert av Misha den 21 nov 2008, 17:54, redigert 1 gang totalt.
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Joda, det er våknet til liv igjen her inne. Takket være AJ, som tok et krafttak. Kunne ikke gi opp siden heller. Har vært med fra starten.
Bmw'n er lagret for vinteren. Har lokket med turer i godværet, men saltingen på veiene er godt i gang, så jeg tok ikke sjansen. Blir så mye jobb å gjøre det reit igjen.
Godt du er tilbake...regner med du blir her nå...Welkom back
Bmw'n er lagret for vinteren. Har lokket med turer i godværet, men saltingen på veiene er godt i gang, så jeg tok ikke sjansen. Blir så mye jobb å gjøre det reit igjen.
Godt du er tilbake...regner med du blir her nå...Welkom back
- Misha
Ja, det har ikke vært mye forum-aktivitet på meg på en stund, verken her eller der. Men nå er det jo sesong for data-knoting så jeg må vel klare å hoste opp noen poster innimellom :icon_wink:
Jeg satser på å kjøre litt til i år, men rundt juletider blir den nok parkert og plukket i filler. Masse fridager passer bra for en stor-service. Da skal det renses og smøres til den store gullmedalje.
Hvordan går det med datteren din og mc-kjøring, går det bra etter smellen dere hadde?
Jeg satser på å kjøre litt til i år, men rundt juletider blir den nok parkert og plukket i filler. Masse fridager passer bra for en stor-service. Da skal det renses og smøres til den store gullmedalje.
Hvordan går det med datteren din og mc-kjøring, går det bra etter smellen dere hadde?
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Hun er på veien, om ikke hver dag så er hun i gang. Hadde noetekniske problemer i sommer, så det gikk noe selvtilit da. Men er i gang med å legge alt tilrette for ny sesong for henne. Overhalt gasser og ny pluggledning vil gjøre susen.
Krasjen er ute av hodet tror jeg. Vi snakket mye om den, og fikk eliminert og plasert feil. Godt og ha politiet og forsikrings selskapet på vår side.
Krasjen er ute av hodet tror jeg. Vi snakket mye om den, og fikk eliminert og plasert feil. Godt og ha politiet og forsikrings selskapet på vår side.
- Misha
Det var bra hun er på veien igjen smile: synd om karrieren skulle legges på is før den var begynt. Og det hjelper nok med en forståelsesfull far som også kjører mc vil jeg tro.
Blir det roligt i garasjen din i vinter da, siden du tok for deg daelim'en i fjor?
Blir det roligt i garasjen din i vinter da, siden du tok for deg daelim'en i fjor?
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
- rogg
- Kontakt:
Er i gang med å forberede sesongstart, og ikke minst treffsesongen. I den forbindelse har jeg gått til det skrittet å kjøpe henger til BMW'n.

Det jeg mangler er hengerfeste til hengeren.
Kjøpte den brukt, og det fulgte med feste til FJR. Den passer ikke på min BMW R1100RT
Er det noen som vet om et her i kongeriket Norge?????? Feste til BMW'n ser slik ut...

Det jeg mangler er hengerfeste til hengeren.
Kjøpte den brukt, og det fulgte med feste til FJR. Den passer ikke på min BMW R1100RT
Er det noen som vet om et her i kongeriket Norge?????? Feste til BMW'n ser slik ut...