GAMMELKARA MK---------------------------------------på gul vest er mitt "image"

Ser selv gult,av og til rødt....

Enig i at det er dumt med henger etter et kjøretøy med 150 kg bagasjeplass,juletre og
blomsterbalkong m.v.

Men vi får iallfall

Det kan umulig være Harry med henger på en V-max. Kan ikke tenke meg at noen har funnet på det før, ihvertfall ikke på den her sida av Atlanteren.MaxTron skrev:Snedig vinkling på en tråd, men må jo si mæ veldig enig, er vel INGEN som er mere opptatt av lyslister og crom en disse "busssjofførene". Og ikke nok med det, det skal helst være "vegg til vegg teppe" på dashbordet og, og gjerne en liten blomsterpotte i hvert "hjørne"![]()
Rett og slett GRUSOMT, men ivertfall gjennomført grusomt![]()
Ett tankekors: Æ har fått mye spørsmål og kommentarer på at æ har kjørt med tilhenger på gammelMax'n (planen er å bygge hengerfeste på nyMax'n i løpet av vinteren), men det er få som kommenterer når det kommer en GW med tilhenger?? Altså: En GW har vel ca 150liter med bagasjeplass orginalt + at de fleste har "takgrind". En Vmax har 0 liter, og sykkelens utseende blir totalt ødelagt av kofferter, softbags og pakksekker er mye surring (har kjørt med det i mange år). Så i mitt hode er det mere naturlig å kjøre med henger på en fin classic nakensykkel enn på en som allerede har mer enn nok lasteplass...
Faktisk HELT uenig av ditt første utsagn her. Har man genuin interesse for motorsykkla så har man STERKE meninger og følelser rundt det meste som har med motorsykkel. Personlig så er det selvfølgelig MANGE sykkler æ kunne ha tenkt meg å hatt, det er noen som IKKE gir mæ nånting som helst, de vekker ingen følelser for å si det sånn, og så er det nån som æ ikke ville hatt om æ har fått dem slengt etter mæ.NickNei skrev:Har man en genuin interesse for MC, så ser man noe kult i alt. GW er da flotte maskiner, mulig jeg aldri får en, men jeg skjønner godt at folk kjører dem.
Henger på tur er da smart, og med rette hengeren merker du ikke at den er der engang.
For min del bryr jeg meg ikke om hva andre kjører. Og desto mer folk rakker ned på andre sin MC, og smak, desto mindre ekte interesse har de for MC, er min mening :-)
Var en Finlender med tilhenger på http://www.nordicvmaxmeet.com/" onclick="window.open(this.href);return false; på dagali sist sommer http://www.nordicvmaxmeet.com/nvm2010/p ... G_0506.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;Jompa skrev:Det kan umulig være Harry med henger på en V-max. Kan ikke tenke meg at noen har funnet på det før, ihvertfall ikke på den her sida av Atlanteren.MaxTron skrev:Snedig vinkling på en tråd, men må jo si mæ veldig enig, er vel INGEN som er mere opptatt av lyslister og crom en disse "busssjofførene". Og ikke nok med det, det skal helst være "vegg til vegg teppe" på dashbordet og, og gjerne en liten blomsterpotte i hvert "hjørne"![]()
Rett og slett GRUSOMT, men ivertfall gjennomført grusomt![]()
Ett tankekors: Æ har fått mye spørsmål og kommentarer på at æ har kjørt med tilhenger på gammelMax'n (planen er å bygge hengerfeste på nyMax'n i løpet av vinteren), men det er få som kommenterer når det kommer en GW med tilhenger?? Altså: En GW har vel ca 150liter med bagasjeplass orginalt + at de fleste har "takgrind". En Vmax har 0 liter, og sykkelens utseende blir totalt ødelagt av kofferter, softbags og pakksekker er mye surring (har kjørt med det i mange år). Så i mitt hode er det mere naturlig å kjøre med henger på en fin classic nakensykkel enn på en som allerede har mer enn nok lasteplass...
Jepp.MaxTron skrev:Forøvrig så bruke æ "træffvest" med ryggmerke og masse treffmerker på treff, og på reine MC-fester. DET er vel noe av det mest Harrye som finns?
Jovisst e det lov. Og trygt. Og sosialt, æ hadde campingvogn i over 10 år. Var på ferie i Sverige hver sommer. Traff naboer og kjente på campingplassen. Diskuterte gulvvarme, parabol, bensinforbruk, vognlengde (obs, viktig) m.m. hele ferien.Snikkeren skrev:Jepp.MaxTron skrev:Forøvrig så bruke æ "træffvest" med ryggmerke og masse treffmerker på treff, og på reine MC-fester. DET er vel noe av det mest Harrye som finns?Men er ikke det lov å være litt harry da?
Fortell heller noe nytt da HaeggisHaeggis skrev:...Forøvrig er JEG griseharry, pervers og en bråkefant.
Handler mye bacon i Sverige, antakelig...Haeggis skrev: Forøvrig er JEG griseharry, pervers og en bråkefant.