Eller kanskje rett og slett "Poff-Poff-en"Onsløv skrev:Da passer det kanskje bra med sjefspoffen?Svein2 skrev:Jeg har egentlig ikke noe navn på min, kjærringa sin heter Putre Poff og bilen til dattera heter Vera Poff.

Eller kanskje rett og slett "Poff-Poff-en"Onsløv skrev:Da passer det kanskje bra med sjefspoffen?Svein2 skrev:Jeg har egentlig ikke noe navn på min, kjærringa sin heter Putre Poff og bilen til dattera heter Vera Poff.
Nja-jo, men desverre brukt så alt for mang gang før på diverse Vmax...Sprint skrev:Navn på nyMaxen må jo bli MADMAX !Rå sykkel.
OK! Ha'kke tenkt på det før... Men når du nevner det, så er jo grunnen åpenbarrogg skrev:BMW'n fikk navnet Tysker'n
Dette er en sykkel jeg bare måtte ha En BMW 1100 RT, der RT står for Roy og Torunn![]()
Du har ikke vurdert å slenge på "etternavn" på nicet ditt? CarburettiDesmo skrev:Triumphen min heter Neil. Det er etter han som la pinstripinga på tanken. Han signerte verket sitt. Ducatien heter Velte-petter. Det var en som gav den det navnet før han hjalp meg å få den på hjula igjen inne i varehengeren jeg skulle frakte sykkelen på service i.