JEG står ikke der, så det går tydeligvis ikke automatisk..?

Du må legge deg inn sjøl, ja.Haeggis skrev:Hvordan virker det Medlemskartet?
JEG står ikke der, så det går tydeligvis ikke automatisk..?
Hmmm.. Det var jo ikke braHaeggis skrev:I'm in
...men...det kan se ut som man kan flytte ANDRES markører?!? Jeg skulle dra KARTET litt, og kom i fare for å flytte Eveke, Iveke, eller hvem det nå var langt ut i Skagerak. Det var ikke meningen.
Haeggis har kommet seg på kartet, ja! Men han kom nesten i skade for å "drukne" Evike i Skagerak!?Globe skrev:Javisst...done!
..og jomar han bor jo nærmest i nabolaget mitt hainn gitt!!:=D>
Nå Haeggis...kjæm du på kartet du også??
Haeggis skrev:I'm in
...men...det kan se ut som man kan flytte ANDRES markører?!? Jeg skulle dra KARTET litt, og kom i fare for å flytte Eveke, Iveke, eller hvem det nå var langt ut i Skagerak. Det var ikke meningen.
Men det har vel ikke løst problemet,selv om hun er flyttet tilbake. Noe sånt skal ikke være muligGlobe skrev:Haeggis skrev:I'm in
Ikke noe problem Haeggis, jeg har flyttet evike tilbake der hun hører hjemme![]()
Velkommen på kartet :=D>
Så lenge vi benytter oss av google maps, hvorpå hver enkelt skal kunne registrere seg selv, så er problemet løst ved at vi retter opp det som har skjedd. No Big Deal!!Kawasaki skrev:Men det har vel ikke løst problemet,selv om hun er flyttet tilbake. Noe sånt skal ikke være muligGlobe skrev:Haeggis skrev:I'm in
Ikke noe problem Haeggis, jeg har flyttet evike tilbake der hun hører hjemme![]()
Velkommen på kartet :=D>