Mangler bare bilder av sykla dine nå...

Har fått lasta opp ett av nyMax'n, hvordan får æ lagt det inn i signaturen?AJ skrev:Bra!
Kopier bilde-linken fra galleriet ditt.MaxTron skrev:Har fått lasta opp ett av nyMax'n, hvordan får æ lagt det inn i signaturen?AJ skrev:Bra!
Dexter skrev:Kopier bilde-linken fra galleriet ditt.MaxTron skrev:Har fått lasta opp ett av nyMax'n, hvordan får æ lagt det inn i signaturen?AJ skrev:Bra!
Kode: Velg alt
Lim inn dette i signaturen din: [album]1328[/album]
He-He, Gen2 Vmax (som vi Vmax-folk har en tendens til å kalle den) ER brutal, stor, og på en måte overdrevet og vulgær. Men den "vokser" virkelig på deg, vertfall har den gjort det på meg. Den blir finar desto mere du ser på den, motoren kunna vært utstilt som skulptur på vilken som helst kunstutstilling!! (kansje bæst æ stoppe der før det tar heilt avjhn skrev:Det va tidligere snakk om stygge/fine sykler. No har æ vært og sett på bildet av V maxen din Maxtron å den e jo et godt eksempel.Ved første øyekast ser det ut som ei kjærring som har fått Butox på billigsalg og kanskje kjøpt litt for mye, men når man kommer nærmere ser man at det e fullstendig feil, det e jo Cecilie Brækhus e.l. Den e både vakker og tøff og imponerende. Æ trur det e god kvalitet også, har en kompis som har en 96mod som har gått ca 200.000 km og vært tilnærmet vedlikeholdsfri. Æ skal legge ut et bilde av den i galleriet Tøff sykkel
Bynner å ligne på min gamle da skjønne æ, He-He.jhn skrev:MaxTron:
"Kompisen din sin var tøff, sjikkelig "bad-Vmax" Lure jo på hvor denne Vmax'n befinn seg, og om han er medlem i vår eminente klubb? http://www.vmax.no" onclick="window.open(this.href);return false;"
La tidens tann jobbe et par sesonger til så e det en fullkommen ratbike.![]()
Det føles ikke som å sitte på en V max, lavere, bredere,rettere styre, høyere sete (4-5cm)
fothvilere med pedaler flyttet 15-20 cm bakover
Enig med dæ, moteren e nærmest en skulptur.
Sykkel og eier bor i Tromsø, om han e medlem av vmaxklubben vet æ ikke, ikke så usannsynlig men neppe veldig aktiv. Han e innom bike av og til under navnet stevelyd.
Hyggelig å høre, JompaJompa skrev:Jeg har sveipet innom flere forum før, aldri skrevet noe på noen av dem. Men dette liker jeg !
Ser at det er mange som bare er inne å leser, få fart på fingrene og skriv litt, da vel.
Da er det håp for at æ ikke bli kasta ut riktig enda... Godt å hørGlobe skrev:Ja, du mener noe om alt MaxTron....og vi liker det!!:=D>