HAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAA
Kanskje en rar måte og begynne tråden på men tenkte jeg skulle oppdaterer dere litt på forsikringen på sykkelen jeg skal kjøpe! Har sitti i to dager nå og ringt rundt til 11 forsikringselskaper og her skal dere få dommen! Kriteriene på meg er:
FULL KASKO,24år, 40% bonus, garasje, komplett kjøreutstyr, ingen førere under 24år, FG godkjent skivelås med alarm og startsperre.
Forsikringselskaper:
STOREBRAND: Venter ennå på tilbud
FRISK :
NEI (For mye risiko mtp alder og type sykkel)
UNISON :
NEI (26 år år på MC)
Bilsport&MC :
NEI (Kun ansvar forsikring)
TERRA :
45.000 kr (Enkelforsikring)
IF :
40.500 kr (Enkelforsikring)
NEMI :
36.200 kr (Enkelforsikring)
GJENSIDIGE :
22.635 kr (Totalkunde)
FRENDE :
21.655 kr (Totalkunde)
Hold på hatten boys and girls!
KLP :
12.100 kr (Enkeltkunde)

:=D>
Har dere sett på maken, helt vanvittig med forskjeller det er.. UTROLIG!
Her er det jo min kommunale kontrakt i arbeidslivet som redder skinnet mitt. Tenk at jeg slipper unna med 12.100 kr på en slik sykkel. TENK at forskjellen fra det dyreste til det blilligste er på hele
33.000kr ](./images/smilies/grrr.gif)
eller fra Terra til Frende på
23.000 kr. Hadde uansett tatt FRENDE sitt tilbud da jeg har veldig lyst på sykkelen så dette var jo helt kanon.. :=D>
Det viser seg at det jaggu lønner og sette av en dag og to for og ringe og høre me de forskjellige. Dette er også priser jeg har fått uten og prute så de som er flinke til og servere løgner om at slik og slik kan gjerne spare ennå litt. På 12.100 kr sa jeg bare
SEND DET PÅ MAIL MED EN GANG. Har nå fått skrivet på mail så jeg regner med at det er skikkelig
Nå blir det KAWASAKI, WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!