Satt å så på programmet " Ikke gjør dette hjemme" Der viste dem hvordan man lager plumbobomber. Å det synes jeg faktisk de kunne spart seg for. Det er jo farlig om ungene begynner å leke seg med plumbo. Blir litt irritert når de viser slike ting. Til nrk
Dexter skrev:Jeg er ikke uenig Bubbu. Men jeg lo så tårene trillet... spise gul snø... for en skapning! Det var jo morro da
Joda morro var det. Ble faktisk sittende å tenke tilbake på alt jeg\ vi fant på. ugressalt + sukker i en fin miks. å jada vi fant på mang ugangstreker. Ja å acetyle på ei flaske og ei lunte ga et smell som alle hørte.
Benny skrev:Nå er ikke jeg mann men det er mye bra på "manne" kanalen Max. Anbefaler Outlaw Bikers som handler om HA, Bandidos og de andre 1 % gutta. Intressant
Antar at disse programmene ikke egnar seg for born under 16 år....
Bubbu skrev:Sitter å ser på tv max nå ser et program som heter skraphandlerne i New York Herre gud for en gjeng. utrolig at enkelte er slik.
Ser ikke på akkurat dette no men...
Har forlengs slutta å tru på ALLE sånne såkalte "fra folks hverdag og arbeid"- serier. Trur ALLE uten unntak er mer eller mindre dramatiser og regissert for å få den underholdningsverdien de trur det MÅ ha...
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Nå presterte TV2 sporten å sende 30 sekunder fra Svensk Rally. Det eneste de klarte å nevne var at
Petter Solberg hadde mistet førerkortet.
At Mats Østberg fikk en 2. plass nevnte de ikke med ett ord. Jeg blir frustrert, møkkakanal.