Lurt å undersøke skikkelig, ja!Svolp skrev: Nå blir det KAWASAKI, WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Og sykkelkjøpet virker sikrere enn noen gang, så da er bare å gratulere

Og så venter vi på bilder av vidunderet, så klart

Lurt å undersøke skikkelig, ja!Svolp skrev: Nå blir det KAWASAKI, WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Det er helt spinnvilt at det er så forskjell som det er.AJ skrev:Lurt å undersøke skikkelig, ja!Svolp skrev: Nå blir det KAWASAKI, WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Og sykkelkjøpet virker sikrere enn noen gang, så da er bare å gratulere![]()
Og så venter vi på bilder av vidunderet, så klart![]()
Selskapene er pliktet til å gi forsikring på hus, bil og innbo til alle kunder, men kan velge å skru opp prisen, kreve forskuddsbetaling m.m. Ang. MC er de faktisk ikke pliktet til å gi tilbud dersom de ikke ønsker detMaxTron skrev:For å få lov til å tilby motorsykkelforsikring i det heletatt burde selskapa vært lovpålagt at de MÅ tilby forsikting! (tror faktisk det Er sånn allerede)
Ja dessverre ser det sånn ut, gir det tilstrekkelig moms og skatteinntekter er det fritt fram.Sprint skrev:Det er typisk norsk at de man ikke kan forby,legges det på så mye avgifter ol at ingen har råd..
Politikerne synes det er ok ,de driver med det samme selv hele tiden..
Hehe, i den store sammenheng blir det nesten billig jaBanditmannen skrev:Grattis! 12000 blir jo nesten(men bare nesten) billig. når en ser hva andre skal ha!
Kan jeg gratulere med ny MC? Og når var det du skulle ta et stopp i Kvinesdal...Svolp skrev: Sykkelen det gjelder hvis det er av interesse er en Kawasaki zzr1400
Tjaaaaaaaaaaa... Har ikke skrevet under på papirene ennå men har sagt at jeg vil ha den så sant alt stemmer med det selger har sagt pr. tlf. Skal dra og se på den neste uke eller uka etter, så hold gratulasjonen litt tilGodtvoksen skrev:Kan jeg gratulere med ny MC? Og når var det du skulle ta et stopp i Kvinesdal...Svolp skrev: Sykkelen det gjelder hvis det er av interesse er en Kawasaki zzr1400
Svolp skrev:Hele forsikringsbransjen er mafia virksomhet, det er intet nytt..MaxTron skrev:Er rein GALSKAP dette ja, virker som selskapet vil du skal betale for heile sykkel innenfor det tidsrommet DE har kalkulert med at dat kan skje en ulykke![]()
Greit å varra litt eldre innimellom
Sykkelen, spessiel som den er koster den mye penger og forsikre og sånn er det.
Hadde jeg vært over 30år med 70% bonus hadde den fremdeles kosta rundt 14.000kr.. Sykkelen er ikke en criuser eller en gjennomført ren touring som jeg har nå. Der betaler jeg 6500kr full kasko. Dette er en ny Sports tourer med 200hk og da er prisen deretter også..
Velger dog og være ung ei stund til tross det koster meg noen tusenlapper mer, blir jaggu gammal fort nok![]()
kawa; Tørr ikke og låne den vekk da egenandelen er på 20.000kr
Når du ser forskjellene på pris syntes jeg at enkelte selskaper har ganske så forskjellig risikovurdering når dyreste fra billigste skiller med 33.000kr. At jeg skriver mafia er kanskje et sterkt ord. Syntes dog at og ta 45.000kr for en sykkel er ran. Uansett alder, risiko eller ei. Godt de forskjellige selskapene har hver sin oppfatning på risiko.Kjelvis skrev:[Hei, det er du som velger en brutal sykkel som er brutalt dyr å forsikre og da spesielt når man er i din alder. Det har rett og slett med risikovurdering å gjøre. Ikke mafiavirksomhet.