Fikk en trist beskjed i dag
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Fikk en trist beskjed i dag
Tenker på deg og familien, kondolere så mye.
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Kondolerer.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125
I morgen starter jeg 0700, ca 200 km. å kjøre en vei. Prøver å se litt humor i dette, selv om det er en trist anledning. Værmeldingen tilsier at det skal regne MYE... Da jeg selv har assistert ved å grave opp graver på aktuelle kirkegård, er jeg meget spent på om det blir ett badebasseng der i morgen !!!!
Min deltagelse i siste begravelse for noen få år siden, der min stefar skulle bisettes hadde kirketjeneren glemt å strø. Her var holkeføre fra kirketrappen og til graven. Vi som bårebærere opplevde hvordan Bambi hadde det på isen.....
Til det litt tankevekkende er det den personen jeg skal være med å bisette i morgen som lærte meg opp på samme kirkegård...
Min deltagelse i siste begravelse for noen få år siden, der min stefar skulle bisettes hadde kirketjeneren glemt å strø. Her var holkeføre fra kirketrappen og til graven. Vi som bårebærere opplevde hvordan Bambi hadde det på isen.....
Til det litt tankevekkende er det den personen jeg skal være med å bisette i morgen som lærte meg opp på samme kirkegård...
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
Ville helt kjørt MC nå....