Hvorfor det??Godtvoksen skrev:Denne hørte jeg først nå.Globe skrev:
![]()
![]()
Det ble brått minus en ja stemme....

Det er jo småmotorer de er desidert best på
Hvorfor det??Godtvoksen skrev:Denne hørte jeg først nå.Globe skrev:
![]()
![]()
Det ble brått minus en ja stemme....
Det kan sies så mye enklere - Honda er best på motorkjøretøy, mens Yamaha er best på musikkinstrumenter..:-)MaxTron skrev: Hvorfor det??![]()
Lurer virkelig på om æ ska lage en "her kan vi rakke ned på hverandres motorsykkler" -tråd så vi slipper at det sklir for langt vekk fra tema i andre tråder...Godtvoksen skrev:Det kan sies så mye enklere - Honda er best på motorkjøretøy, mens Yamaha er best på musikkinstrumenter..:-)MaxTron skrev: Hvorfor det??![]()
Triumph True CurvesAJ skrev:Triumph er vel kanskje et av få merker som er i en særstilling her... Lager vel bare motorsykler de, så vidt jeg vet...![]()
![]()
Riktig fine motorsykler også, må jeg skynde meg å legge til...![]()
I forgangne tider, det, Globe, i forgangne tiderGlobe skrev:Har vel skjønt det slik at Triumph er god på SPILLolje også
Tilbud på Europris??Bubbu skrev:jeg søkte etter Triumph på Google og her er svaret som kom opp:
Triumph
Kjente merkevarer til gode priser! Kjøp online på ellos.no
Så AJ hvor kjøpte du din ?![]()
![]()
Bubbu, Bubbu, Bubbu...Bubbu skrev:jeg søkte etter Triumph på Google og her er svaret som kom opp:
Triumph
![]()
Har jo foreslått ett par ganger nå å opprette en egen tråd for å gjøre narr av hverandres sykkler, så unngår vi at andre og kansje viktigere tema blir mer eller mindre ødelagt...AJ skrev:Bubbu, Bubbu, Bubbu...Bubbu skrev:jeg søkte etter Triumph på Google og her er svaret som kom opp:
Triumph
![]()
![]()
Ja, ja...
Nei...
Nå må våren komme noe brennkvikt ellers vil mye gå galt her, tror jeg...