Sesongstart...

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Mysil
Innlegg: 81
Registrert: 27 feb 2010, 18:04
Motorsykkelen din: Ducati Scrambler Icon 2016

Sesongstart...

Legg inn av Mysil »

Håper de klarer å fikse dette problemet før vi får for mange MCer på veiene.

Krater i veien

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Sesongstart...

Legg inn av Geir »

Mysil skrev:Håper de klarer å fikse dette problemet før vi får for mange MCer på veiene.

Krater i veien
He, he... Ville ikke holdt pusten og ventet på det... :mk Taxikusken hadde jo gitt beskjed i september! Nei, her til lands er det bare å være våken og holde alle sanser fokusert på krater i veien, bilister, syklister og spinnville fotgjengere til enhver tid.
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Sesongstart...

Legg inn av MaxTron »

Sånn som det er nå blir det vel fiksa etter at en motorsykkelist blir drept, vist ikke det skjer kan det ta hvor lenge som helst.

Loven burde ha vært gjort om, sånn at staten hadde vært pliktig til å erstatte utgifter på kjøretøy som var direkte forårsaket av dårlig veisstandard. DA skulle du sett at veisstandarden hadde blitt bedre!! Så lenge vi må betale reparasjoner sjøl, og så lenge folk bare dør er det ikke så farlig... :oh
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Sesongstart...

Legg inn av Intruder »

Disse innleide firmaene som skal sjekke skader på veier og gi entreprenørene beskjed
om feilen,er antakelig blinde og har privatsjåfør,slik virker det iallfall.. :8-[
Hadde jeg hatt en slik jobb ville jeg i mange tilfelle ikke hatt samvittighet til å
reise hjem fra elendigheten !! :prf
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar