Siden kawan jeg har suglet på er kjøpt pr. tlf og kun det formelle gjenstår fristet jeg meg til og allerede nå og kjøpe skinndress. Kjører fra før av med tekstil og har alltid gjort det med unntak av en og annen gang med lett mc som ungdom.
Dressen er denne http://www.mcsenteret.com/2delt-skinndr ... 65038.html og spørsmålet er som følger. Skal skinndressen sitte som en "kondom" eller skal den være litt løs, vil den som kondom strekke seg litt der den er strammest? Grunnen er at jeg prøvde størrelse 54 og den satt som et skudd med unntak litt stram over arma nederst og akkurat passe i bryst. Buksen var som malt på kroppen(forstå meg rett) Av undertøy kjører jeg kun i superundertøy og ikke bukse/genser. På størrelsen 56 så var jakken veldig bra uten og være for stram på armene men buksen var "pløsete" og slapp i stumpen.
MAO, skal man lide litt for "skjønnheten" eller er det bedre og kjøpe litt for stor enn litt for liten? Utvider den seg noe vil størrelse 54 være PERFEKT, er det dog ingen sjangs for at den vil tøye seg litt over arma er jeg redd det kan bli ubehagelig. Hvilke erfaringer har dere andre med skinndress?
Takker mye for svar, bestiller jeg innen i morgen får jeg 10% rabatt

Kenneth