Ondskapstråden II
Ondskapstråden II
Mens vi venter på at ØKH skal ta sin død av bikkjebakterier eller bli sliten av sin bedre 1/8 dels surr så kan vi fortsette kvervuleringen over støvsugere og hannbikkjer og den samfunnsnyttige nyttige ved å erstatte oppvask maskiner med bikkjer. :sad11:
Jeg har jo selv hatt et par bikkjer i min husholdning gjennom tidene. De tok oppvaska både titt og ofte. Men støvsugeren kom de ikke borti. Mest fordi jeg sjelden eller aldri hadde støvsugeren framme.
Jeg merka aldri at jeg døde av bikkjebakterieforgiftning, men det kan hende at de få kvinnfolka som var på besøk gjorde det. I hvert fall er jeg fortsatt ungkar.
:
Jeg merka aldri at jeg døde av bikkjebakterieforgiftning, men det kan hende at de få kvinnfolka som var på besøk gjorde det. I hvert fall er jeg fortsatt ungkar.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Flotte sykler. Jeg var medpassasjer på ei ferje sammen med et dansk par som kjørte Nimbus med sidevogn. Sykkelen var fra 1934 tror jeg. Antagelig var kona til dansken det også. Så han likte vel 34-modeller vil jeg tro.
c")
c")
SÅ nøye så jeg ikke på kona til han dansken.mekkern skrev:skikkelig artig med rekkefirer og åpne vippearmer/ventilfjærer
kardang også..

Åja, du tenkte på sykkelen? Ja, det var jo artige maskiner. Den jeg så var av den "moderne" typen. Den som blei produsert helt til de la ned produksjonen i 1960.
c")
c")
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Jeg ville heller hatt en rapport om kona til dansken,,...Hun var sikkert også moderne ? Originalen er jo produsertJalmar skrev:SÅ nøye så jeg ikke på kona til han dansken.mekkern skrev:skikkelig artig med rekkefirer og åpne vippearmer/ventilfjærer
kardang også..![]()
Åja, du tenkte på sykkelen? Ja, det var jo artige maskiner. Den jeg så var av den "moderne" typen. Den som blei produsert helt til de la ned produksjonen i 1960.

i over 2000 år.. Noe a la fru Olaf Sand,hu Gjertrud ?

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ondskapstråden II
Kvinnfolk er verdens mest ubrukelige mennesker ! Bortsett fra Madam Curie så er det ikke et eneste menneske i verden som har gjort mindre for fremgang og utvikling i verden enn de uten bunnplugg !
Vaskemaskin- da kvinnfolka ble vrange så måtte vi finne opp det. Kvinnegruppa Ottar tvang mennene til å finne opp oppvaskmaskinen. De bidrar pinadø ikke med annet enn å lage kvalm og trøbbel de dærre hurpene !
I dag slet jeg meg frem til butikken og tilbake i snøkavet for å overhøre deler av samtalen i den lokale undergruppa av Kvinnegruppa Ottar hvor det fremgikk at vi ikke trenger snøfreser for Haus Gestapo kjøpte ny snøskuffe i fjor og at jeg hadde godt av trimmen. Ikke gidder a å slå plenen,luke i bed,rake løv eller måke snø ! Men hus, hage og bil skal a kjøre- uansett føre.Det er opprør i Polltiheimen i dag. Nå skal det kjøpes svær snøfreser så kan a beholde den jævla snøskuffa sjæl.

I dag slet jeg meg frem til butikken og tilbake i snøkavet for å overhøre deler av samtalen i den lokale undergruppa av Kvinnegruppa Ottar hvor det fremgikk at vi ikke trenger snøfreser for Haus Gestapo kjøpte ny snøskuffe i fjor og at jeg hadde godt av trimmen. Ikke gidder a å slå plenen,luke i bed,rake løv eller måke snø ! Men hus, hage og bil skal a kjøre- uansett føre.Det er opprør i Polltiheimen i dag. Nå skal det kjøpes svær snøfreser så kan a beholde den jævla snøskuffa sjæl.

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Støtter deg!!!!
Får vi oss hus med gårdsplass, skal jeg bake inn en snøfreser i boliglånet! Det første jeg skal gjøre!
Får vi oss hus med gårdsplass, skal jeg bake inn en snøfreser i boliglånet! Det første jeg skal gjøre!
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
En ånkli svær jævel uten lyddemper så de bunnpluggløse rister ut av køya !! 

- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Fælt som dere bråker fordi dere må måke litt snø, da. Tyder på at dere har brukt for den trimmen... 

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Hold smella..... Dere oppi Bergen er HELDIG som får se snø i det hele tatt....Misha skrev:Fælt som dere bråker fordi dere må måke litt snø, da. Tyder på at dere har brukt for den trimmen...
](./images/smilies/grrr.gif)
You'll never walk alone