Ja, det stemmer. Han har en fortid som kjøreskolesykkel. Mest synlig på venstre fotstøtte for passasjerBanditmannen skrev:Siden den har vært kjøreskolesykkel(ja, for jeg regner med det er den som sto i Kristiansand?), vil jeg vel tro den har fått regelmessig service.
Er nok mange mil igjen i denna!
Flott sykkel, til en veldig rimelig penge!![]()
Gratulerer! :=D>
Finner lett 4 fine miniblinklys på eBay til samma prisen som et orginalt!evike skrev:Ja, det stemmer. Han har en fortid som kjøreskolesykkel. Mest synlig på venstre fotstøtte for passasjerBanditmannen skrev:Siden den har vært kjøreskolesykkel(ja, for jeg regner med det er den som sto i Kristiansand?), vil jeg vel tro den har fått regelmessig service.
Gratulerer! :=D>og noen få skraper og små skjønnhetsfeil. Bl.a. har det venstre blinklysglasset sprukket litt.
Bare noen små arr som viser at han har hatt ett aktivt liv med andre ord, gjør vel ingenting det?evike skrev:Ja, det stemmer. Han har en fortid som kjøreskolesykkel. Mest synlig på venstre fotstøtte for passasjerBanditmannen skrev:Siden den har vært kjøreskolesykkel(ja, for jeg regner med det er den som sto i Kristiansand?), vil jeg vel tro den har fått regelmessig service.
Gratulerer! :=D>og noen få skraper og små skjønnhetsfeil. Bl.a. har det venstre blinklysglasset sprukket litt.
Divaen???? Ærlig talt, jeg reiser da ikke rundt med et annet kvinnfolk mellom beina! .....Misha skrev:Grattis med Diversion! Den blir du nok fornøyd med. Og navnet blir selvfølgelig Diva'en
evike skrev:Divaen???? Ærlig talt, jeg reiser da ikke rundt med et annet kvinnfolk mellom beina! .....Misha skrev:Grattis med Diversion! Den blir du nok fornøyd med. Og navnet blir selvfølgelig Diva'en
Hæhæ, da fikk vi det avklartevike skrev:Divaen???? Ærlig talt, jeg reiser da ikke rundt med et annet kvinnfolk mellom beina! .....Misha skrev:Grattis med Diversion! Den blir du nok fornøyd med. Og navnet blir selvfølgelig Diva'en