Her kommer det noen bilder fra meg også:
ÅRETS TROLLRALLY, 29 - 31 AUGUST
Tradisjonen tro, ble turen igjen lagt til Fyresdal denne siste helga i august. :)
Jeg møtte Hanne og Hans på Skollenborg, og så bar det av gårde i bra driv vestover mot Telemark.
Været viste seg fra sin beste side denne helgen, men det var kaldt om natta….brrrr. Musikken var som alltid bra, og folk møtte opp i godt humør, klare for nok ei feststemt helg ved Fyresvatn. De siste tallene jeg hørte før jeg reiste hjem, var at ca. 1800 mennesker hadde funnet veien hit i år. :thumbup:

Her kjører vi på RV 134 og har nådd Flatdal

Pause i Seljord

Mange sykler hadde lagt turen i retning Telemark denne dagen

Her er vi trygt forbi HD’ene, og har fått opp farta igjen langs Vraavatn.

Vi nærmer oss målet, og en stopp for bunkring av både fast og flytende føde må til

MÅLET ER NÅDD...! :)

Lang kø ved innsjekkinga, men det gikk kjapt unna med forhåndsutfylte invitasjoner

Her er bungalowen min trygt forankret
En av de første jeg traff dette året var mekkern, som viste seg å campe noen få telt bortafor meg. Så da slapp han jo ikke unna å være byggeleder under oppføringa av bungalowen…

:

Lørdagen opprant med strålende sol etter ei natt med bare 3 plussgrader :shock: . Iskald og grøssen krabbet jeg ut av teltet lørdags morgen, og fant ut at eneste mulighet til å få varmen til å sirkulere i kroppen igjen var å ta et morgenbad. Det fristet ikke i kulda, og vannet var KALDT…brrrr. Men det funket, og jeg fikk raskt varmen tilbake etter nattas kuldesjokk. :)

Stranda her i Fyresdal er helt fantastisk, og utover dagen var dette en trivelig plass å være……for de som hadde tid til det... Andre var mer opptatt av å ta runden på plassen, og det tok heeeele dagen…hehe :Laughing: :occasion5:
Det var utrolig mye kjentfolk som hadde tatt turen hit fra både fjern og nær, så lørdagen ble en travel dag. :happy3:

Her møtte jeg også AJ og Kjitta8648 for første gang. Skikkelig trivelige folk! Jeg fikk også gleden av å hilse på kona til AJ, ei flott dame…!! :)

Kawa’n til Kjitta8648

Etterhvert kom det en kjent sykkel inn på plassen. Det var Indianeren som var i farta, og selvsagt måtte vi strake veien bort å hilse på

Indianeren, Bimma, Kjitta8648 og AJ, pent oppstilt for fotografering :Laughing:

Detaljene må med...... :)

Så hadde turen kommet til å hilse på sykkelen til AJ

Som alltid ble det mye latter under trefflekene....

:

Og folk ble etter hvert sultne som ulver, og køen vokste....

Holy Riders var som alltid å finne på sin faste plass :)

Skodda kommer sigende inn og skaper en trollsk stemning :angel8:

Nede ved stranda fant jeg omsider veien til kjentfolk fra Drammen. Vi hadde en hyggelig kveldsstund helt nede ved stranda.

Heldigvis er det ingen forbud mot å tenne bål her i Fyresdal
Lørdagsnatta var akkurat like kald som natta før, og jeg ble like kald selv om jeg gjorde mitt beste for å fylle på nok frostvæske :drunken:
Men det eneste det resulterte i, var en sein avreise hjem på søndagen... :sad11:

Søndag ved lunsjtider stod Bimmern ferdig pakket og ventet tålmodig på at eieren skulle bli klar å kjøre...

Men etter å ha kastet et blikk på denne plakaten :shock: , ble det ikke tatt noen sjanser, så avreisetidspunktet ble utsatt :angel13:

BikerJenz fra Buddy MC inviterte på vafler. Så ingen led noen nød under ventetiden...

Endelig fikk jeg smakt på vaflene. Under Hardangerteffet ble jeg ”lurt".. Der var det ikke lov å fyre med ved, og jernet funka dårlig på primusen…

:

Vaffelkoz i skogen…… og noen tålmodige sjeler…… :Laughing:
Klokka 15 var vi klare for avreise, og vi var langt fra de siste som forlot Fyresvatnet denne søndagen…. :happy7:

Det ble en stopp og litt middag i maven i Seljord på returen også.
Jeg kan se tilbake på nok et flott og sosialt Trollrally. Det var så mange kjente der i år, at jeg fikk aldri tatt runden ferdig og hilst på alle. Men til neste år blir det nye muligheter…! :thumbup: