Kunne sikkert ha vært kjekkt å kunne å strikka, men kan nok ikke det. Ble jo tvunget til å strikke grytekluter og skjerf på håndarbeid på barneskolen. Det var IKKE det vi guttene ville lage, og det var IKKE noe tøfftcbrdama skrev:Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#MaxTron skrev:Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verdenPollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.![]()
Er hvertfall mye finere de på bildet enn mine;)
Har til og med denne som jeg kjøpte og fikk prutet ned til under hundrelappenArcticTiger skrev:Lag et par med skikkelig Tiger-mønster, så tenker jeg AJ kan være interesert i deHan liker alle slags Tiger-ting
![]()
cbrdama skrev:Kan jo ikke nekte barna og få barnGizmodude skrev:Strikking ??
Jaja, det neste blir vel barnebarn ...![]()
Håper de venter lenge med å få egne barn enda da...
Har ikke tid til å passe på barnebarna enda, må i så fall kun være i vinterhalvåret når "gullet" er parkert innendørs
Trønderpian veit å sette pris på et slikt mannfolkBaron von Waffel skrev:Da jeg i en tråd her på forumet forrige vinter snakket om strikketøyet mitt, trodde en del forumister at det var et navn på kona.
Her er jeg i en jakke jeg strikket til junior. http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=361474583948" onclick="window.open(this.href);return false;
For tiden strikker jeg på en tunika til min svigermor i Trondheim.
Vil først vise seg når det skjer (og det bør ikke skje før jeg har mistet interessen for motorsykler)jhn skrev:cbrdama skrev:Kan jo ikke nekte barna og få barnGizmodude skrev:Strikking ??
Jaja, det neste blir vel barnebarn ...![]()
Håper de venter lenge med å få egne barn enda da...
Har ikke tid til å passe på barnebarna enda, må i så fall kun være i vinterhalvåret når "gullet" er parkert innendørsDu vil sikkert være snar til å omprioritere tidsbruken litt antar æ.
Æ vil jo også tru at navnet "gullet" ganske fort bytte eier
Bestemødre e jo vanligvis ganske rause med slike betegnelser på de små
Bubbuline skrev:Så bra Cbrdama at du har tatt opp gamle kunster igjen, der er vell noen år siden vi satt i syforening sammen, der vi hadde med oss håndarbeid
. Strikking er jo veldig artig å holde på med de mørke vinterkveldene hvor det ikke er mye annet å drive på med. Akkurat no strikker jeg ullsokker til Bubbu så han ikke skal fryse på fotan når han er ut å kjøre sykkel
Må innrømme at de ikke ble verdens peneste men var litt moro å produsere eget "arbeid". Du Bubbuline er jo kjempeflink, det vet jeg jo fra før da vi møttes under slikt arbeid. Tror jeg broderte den gangen, det prosjektet er ikke ferdig endaBubbuline skrev:Så bra Cbrdama at du har tatt opp gamle kunster igjen, der er vell noen år siden vi satt i syforening sammen, der vi hadde med oss håndarbeid
. Strikking er jo veldig artig å holde på med de mørke vinterkveldene hvor det ikke er mye annet å drive på med. Akkurat no strikker jeg ullsokker til Bubbu så han ikke skal fryse på fotan når han er ut å kjøre sykkel
Det er bra dere holder gamle tradisjoner vedlike. At det er nyttig (og varmt) i forhold til det man kjøper i butikk er det ingen tvil om.cbrdama skrev:Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#MaxTron skrev:Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verdenPollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.![]()
Er hvertfall mye finere de på bildet enn mine;)
cbrdama skrev:Da er dagens "seminar" ferdig og det viser seg at de forskjellige lokalgjengen i landets avdelinger har gjort forskjellige ting for å få interessen til dagens ungdommer vekket. Ikke nok dessverre, siden vi sliter med rekruttering i denne aldersgruppen.