SheDevils skriblerier: "Gullet" og jeg er på veien..igjen...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Cbrdama's skriblerier-fokus bytte

Legg inn av ArcticTiger »

Lag et par med skikkelig Tiger-mønster, så tenker jeg AJ kan være interesert i de :D Han liker alle slags Tiger-ting :P :p

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

cbrdama skrev:
MaxTron skrev:
Pollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.
Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verden :thumleft
Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#

Er hvertfall mye finere de på bildet enn mine ;-);)
Kunne sikkert ha vært kjekkt å kunne å strikka, men kan nok ikke det. Ble jo tvunget til å strikke grytekluter og skjerf på håndarbeid på barneskolen. Det var IKKE det vi guttene ville lage, og det var IKKE noe tøfft :sorry
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev:Lag et par med skikkelig Tiger-mønster, så tenker jeg AJ kan være interesert i de :D Han liker alle slags Tiger-ting :P :p
Har til og med denne
Tigergutt.jpg
som jeg kjøpte og fikk prutet ned til under hundrelappen :P :p, av en flott resepsjonist (kvinnelig sådan... :knegg ) i Dyreparkhotellet i Kr.sand da jeg var der på konferanse i fjor høst :jada:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Re: Cbrdama's skriblerier-slukøret for øyeblikket

Legg inn av jhn »

cbrdama skrev:
Gizmodude skrev:Strikking ??

Jaja, det neste blir vel barnebarn ... :-k
Kan jo ikke nekte barna og få barn :scratch

Håper de venter lenge med å få egne barn enda da...
Har ikke tid til å passe på barnebarna enda, må i så fall kun være i vinterhalvåret når "gullet" er parkert innendørs :prop:
:-k Du vil sikkert være snar til å omprioritere tidsbruken litt antar æ.
Æ vil jo også tru at navnet "gullet" ganske fort bytte eier
Bestemødre e jo vanligvis ganske rause med slike betegnelser på de små
Da blir det jo også mere tid til strikking, kanskje et tanktrekk f.eks hadde vært bra :lol
Sist redigert av jhn den 08 feb 2011, 23:29, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Baron von Waffel skrev:Da jeg i en tråd her på forumet forrige vinter snakket om strikketøyet mitt, trodde en del forumister at det var et navn på kona.

Her er jeg i en jakke jeg strikket til junior. http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=361474583948" onclick="window.open(this.href);return false;

For tiden strikker jeg på en tunika til min svigermor i Trondheim.
Trønderpian veit å sette pris på et slikt mannfolk :janikk

Det er gutten sin det ;-);)
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
SheDevil

Re: Cbrdama's skriblerier-slukøret for øyeblikket

Legg inn av SheDevil »

jhn skrev:
cbrdama skrev:
Gizmodude skrev:Strikking ??

Jaja, det neste blir vel barnebarn ... :-k
Kan jo ikke nekte barna og få barn :scratch

Håper de venter lenge med å få egne barn enda da...
Har ikke tid til å passe på barnebarna enda, må i så fall kun være i vinterhalvåret når "gullet" er parkert innendørs :prop:
:-k Du vil sikkert være snar til å omprioritere tidsbruken litt antar æ.
Æ vil jo også tru at navnet "gullet" ganske fort bytte eier
Bestemødre e jo vanligvis ganske rause med slike betegnelser på de små
Vil først vise seg når det skjer (og det bør ikke skje før jeg har mistet interessen for motorsykler) :roll

Brukeravatar
Bubbuline
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Bubbuline »

Så bra Cbrdama at du har tatt opp gamle kunster igjen :D , der er vell noen år siden vi satt i syforening sammen, der vi hadde med oss håndarbeid :D. Strikking er jo veldig artig å holde på med de mørke vinterkveldene hvor det ikke er mye annet å drive på med. Akkurat no strikker jeg ullsokker til Bubbu så han ikke skal fryse på fotan når han er ut å kjøre sykkel ;e

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Bubbuline skrev:Så bra Cbrdama at du har tatt opp gamle kunster igjen :D , der er vell noen år siden vi satt i syforening sammen, der vi hadde med oss håndarbeid :D. Strikking er jo veldig artig å holde på med de mørke vinterkveldene hvor det ikke er mye annet å drive på med. Akkurat no strikker jeg ullsokker til Bubbu så han ikke skal fryse på fotan når han er ut å kjøre sykkel ;e
:thumleft :thumleft Lugga...
Lugga.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
SheDevil

Legg inn av SheDevil »

Bubbuline skrev:Så bra Cbrdama at du har tatt opp gamle kunster igjen :D , der er vell noen år siden vi satt i syforening sammen, der vi hadde med oss håndarbeid :D. Strikking er jo veldig artig å holde på med de mørke vinterkveldene hvor det ikke er mye annet å drive på med. Akkurat no strikker jeg ullsokker til Bubbu så han ikke skal fryse på fotan når han er ut å kjøre sykkel ;e
Må innrømme at de ikke ble verdens peneste men var litt moro å produsere eget "arbeid". Du Bubbuline er jo kjempeflink, det vet jeg jo fra før da vi møttes under slikt arbeid. Tror jeg broderte den gangen, det prosjektet er ikke ferdig enda :redface

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Legg inn av Svein2 »

cbrdama skrev:
MaxTron skrev:
Pollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.
Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verden :thumleft
Bilde
Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#

Er hvertfall mye finere de på bildet enn mine ;-);)
Det er bra dere holder gamle tradisjoner vedlike. At det er nyttig (og varmt) i forhold til det man kjøper i butikk er det ingen tvil om. :thumleft
Jeg skjønner ikke helt vitsen med slike pulsvarmere, det er vel mest pynt, det er på fingertuppa jeg fryser mest.

En annen ting som også er moro er at det er liksom ikke grenser for hva vi diskuterer på forumet. Det er bra. :bananas

Brukeravatar
SheDevil

Legg inn av SheDevil »

Denne helga blir viet til NAF gjengen i Midt-Norge

Vi (Gizmodude og jeg) er blitt invitert til å være med på å delta på et seminar på et hotell i Steinkjer som skal handle om å få med flere barn og unge inn i NAF. Hva skal til for å få dagens ungdommer til å blir interesert i hva vi "gamlinger" gjør og hva må vi "gamlinger" gjøre om slik at de finner det interessant?

Gode forslag på hva vi evt kan bringe med oss som gode forslag mottaes med takk :roll

Brukeravatar
SheDevil

Legg inn av SheDevil »

Da er dagens "seminar" ferdig og det viser seg at de forskjellige lokalgjengen i landets avdelinger har gjort forskjellige ting for å få interessen til dagens ungdommer vekket. Ikke nok dessverre, siden vi sliter med rekruttering i denne aldersgruppen.

Nå er det snart tid for litt middag og og også å "mingle" oss med den andre gjengen i NAF. Gjør godt med slike møter, bli kjent med de forskejllige menneskene som er interesert i å gjøre noe for ungdommen. Kjenner jeg gleder meg til å prøve å få ungdommen til å bli mere oppmerksomme på oss...

Men nå. middag :vs

Pollti

Legg inn av Pollti »

cbrdama skrev:Da er dagens "seminar" ferdig og det viser seg at de forskjellige lokalgjengen i landets avdelinger har gjort forskjellige ting for å få interessen til dagens ungdommer vekket. Ikke nok dessverre, siden vi sliter med rekruttering i denne aldersgruppen.

Herregud, det er vel ikke rart vel ! Svigersønn nr 1 sovnet under oljeskift seanse på en A6. Sigersønn no 3 klarer pinadø ikke å bytte vindusviskere på HG bilen engang :ills Sånne fommeler får du da ikke noe utav og det bevises når de er 23 år og ikke skjønner sammenhengen med 2T og oljeblanding engang. De er bare ikke interessert.
Før i "gamle" dager så var eget kjøretøy et møst nesten for å tukle med jentene i nabolaget ,da var du litt voksen på en måte. Spedde du på med vrengte bakfelger på Asconaen og laksetrapp og strateigsk plasserte høll med 4 toms spiker i potta så var det helt topp. Wunder Bjarne var kjekk :\m/: Hvordan de nye tidene har slått ut på uønskede gravidteter vet jeg ikke men jeg vil nesten anta det er fallende ?
Si data,reality tv ( ikke snev av reality men jeg er en gammel gnom),tatoveringer og trøstesløse musikk festivaler i sølehavet er OK. Jeg har tro på 2 ut av 3 kommende svigersønner men jeg har sabla liten tro på at jeg opplever å bli bestefar før jeg dør :-k Er visst no galt i dos/prompt skriftet og da hakker en printer litt. Ånkli særriøst alvorlig dette her. :knegg

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

:scratch :-k Med sånne svigersønner så kan man jo begynne å lure på om vi ikke skal innføre den muslimske skikken med arrangerte ekteskap. Det kan jo selvfølgelig medføre en del krangling mellom oss her på mc-siden om de få unge mc-interresserte menn som finnes.
Sist redigert av jhn den 12 feb 2011, 23:45, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Kanskje de bare skulle på guttetur ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Svar