Hey, du glemte bilde. Her er et:Bubbu skrev:Bilder sier jo meren en 1000 ord. Synes et innlegg med bilder blir mere intresant en et innlegg uten bilde. Samme om bilde er i sammsvar med innlegget eller ei.
Globe skrev:....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...Det er jo egentlig helt fantastisk![]()
ahhhhhhh...joytime![]()
MaxTron skrev:Globe skrev:....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...Det er jo egentlig helt fantastisk![]()
ahhhhhhh...joytime![]()
![]()
![]()
![]()
Helt fantastisk!!
For første gang i sitt liv skal Gadget-Globe få vite hvor han er!!![]()
Beklager, men du la opp til det sjøl, så æ konn ittj dy mæ![]()
![]()
Ja det er jo genialt at vist noen no spør: Hvor var du da.... Så kan du gå inn på loggen å sjekkeGlobe skrev:MaxTron skrev:Globe skrev:....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...Det er jo egentlig helt fantastisk![]()
ahhhhhhh...joytime![]()
![]()
![]()
![]()
Helt fantastisk!!
![]()
![]()
Ja, det er jo slik at når noen sier "Der skulle du ha vært"...ja så er det jo ihvertfall en fordel for meg...at jeg vet hvor jeg VAR...
![]()
Synd ikke alle i Norge hadde sånn når Oddvar Brå brakk stavenMaxTron skrev:Ja det er jo genialt at vist noen no spør: Hvor var du da.... Så kan du gå inn på loggen å sjekkeGlobe skrev:MaxTron skrev:Globe skrev:....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...Det er jo egentlig helt fantastisk![]()
ahhhhhhh...joytime![]()
![]()
![]()
![]()
Helt fantastisk!!
![]()
![]()
Ja, det er jo slik at når noen sier "Der skulle du ha vært"...ja så er det jo ihvertfall en fordel for meg...at jeg vet hvor jeg VAR...
![]()
![]()
Man kan jo kjøre seg bort med en utrolig presisjon med en sånn dings....MaxTron skrev:Ja det er jo genialt at vist noen no spør: Hvor var du da.... Så kan du gå inn på loggen å sjekkeGlobe skrev:MaxTron skrev:Globe skrev:....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...Det er jo egentlig helt fantastisk![]()
ahhhhhhh...joytime![]()
![]()
![]()
![]()
Helt fantastisk!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Så det er det man mener med å "finne seg sjæl" :=D>Globe skrev:og VIPS....i løpet av kvelden...ja så vet jeg hvor jeg er...