Er en kar på noen og tretti år som jobber med psykisk utviklingshemmende og trives med det :)
Som hobby har jeg fotball, ja, faktisk, og laga mine er Sandefjord Fotball og Liverpool Football Club

Men min største lidenskap er vel kanskje kjøretøyer! Mc og biler. Har de siste 15 årene skrudd en del på biler og har mange prosjekter bak meg, men de siste året er det sykkel som har stått for den største tidsfordriven.
Brukssykkelen min er en 2000 modell Yamaha YZF 1000R som jeg kjøpte nå i september, har bare hatt 2-3 turer med den da jeg havnet i en ulykke og havnet i bakken

Prosjeketet mitt er faktisk min første MC som 16 åring i 1991. Honda CB 100N. Utrolig nok har jeg denne enda

Og nå var jeg på slutten gitt.......
Ace:
Her er'n litt småskada og på vei til å plukkes ned for å gjøres fin igjen

Nå er den neste ferdig montert, mangler bare sideblinklys foran som ligger inne på bestilling hos Speed.

Så var det prosjektet mitt da. Sykkelen er plukket helt i biter, ramma er lakkert opp på nytt og ymse smådeler er blitt byttet ut, lakkert, og fikset opp.
Utgangspunktet;

Status pr i dag;

Skal lage en tråd på verksted delen etterhvert der jeg dokumenterer hele denne begivenheten :)
Så med dette kan jeg vel ønske dere velkommen til Cheron og verkstedet med det rare i....... :)

God fornøyelse!