Forøvrig kan nevnes at jeg holder på for fullt i garasjen for tiden. Det hadde blitt så rotete og fullt av skrot, at det begynte å bli ekstra vanskelig å orientere seg der inne selv for meg.
Er på langt nær ferdig, men nå har jeg i hvert fall fått hengt opp hjemmelaga verktøytavle og fått det meste av "bruksverktøyet opp på veggen. Kommer historie på hjemmesia etter hvert.
Etterpå skal jeg ut for å gjøre ferdig ryddinga. Blir jo litt heft i dag fordi det er morsdag. Må purre Madame Noir etter en drøy ukes hvile, og komme meg bort i blomstersjappa. Stor bukett blomster til mor er viktig.
Så kan jeg komme i gang med nødvendig sykkel-mekking. Er ganske motivert nå, etter et par rolige sesonger. Tea skal få originalt fordrev med 15 tenner istedenfor det som sitter der med 16 tenner. Regner med at klutchen holder en sesong til på den måten. Så blir det å montere et nytt Heidenau K60 bakdekk. Og selvfølgelig oljeskift med filter. Det kan hende jeg feier på varmeholker og monterer et par strømuttak på Tea også.
Voyageren er fortsatt rimelig vedlikeholdsfri. Han har en oljelekkasje fra simmeringene rundt balanseakslene som jeg må fikse. Ellers skal han få være i fred. Oljeskift med filter blir jo tatt i forbindelse med reparasjonen. Ellers regner jeg med at han går knirkefritt denne sesongen også. Ikke rart at Kawa slutta å lage disse syklene. Kunne ikke være mye å tjene på dem når de bare ruller og går uten tull.