Er så ubeskjeden at jeg soler meg i den ros du bringer meg,hajhn skrev:Rørende vakker poesi
det gærgøtt og nyt den kommende vår !!

Er så ubeskjeden at jeg soler meg i den ros du bringer meg,hajhn skrev:Rørende vakker poesi
Her var det mye interessant!ZZR-Tom skrev:Ta en og sjå litt på det her om det kan vere noke for deg.
http://www.kriega.com/products/US%252d20-DryBag-.html
Du får dei i tre størrelsa 5L,10L og 20L som du kan bruke i lag for å få 15L,25L,30L og 40L og du slepper å risikere å stripe opp bak kåpa di.
Dei har og rygg sekker.
Ja, var mye som så bra ut der!!AJ skrev:Her var det mye interessant!ZZR-Tom skrev:Ta en og sjå litt på det her om det kan vere noke for deg.
http://www.kriega.com/products/US%252d20-DryBag-.html
Du får dei i tre størrelsa 5L,10L og 20L som du kan bruke i lag for å få 15L,25L,30L og 40L og du slepper å risikere å stripe opp bak kåpa di.
Dei har og rygg sekker.![]()
Bl.a. denne, som jeg synes ser veldig bra og praktisk ut:
Tja, ser ut som du har rett, har jo kjørt litt med ryggsekk, så var ikke det som var hovedspørsmålet, men om noen hadde erfaring med DEN sekken...Duville skrev:MaxTron, etter snart 4 sider med alternative forslag og enkelte med alternative ryggsekker (nesten bare negative erfaringer og kommentarer med dette), det er ingen her som har forsøkt akkurat den sekken du etterspør, hverken 22l eller 27l, absolutt ingen og HVIS det likevel skulle være noen så tror jeg du må regne med at de ikke ønsker å fortelle deg om sine erfaringer.
Konklusjonen må være at de aller fleste som skal ha med seg noe på tur arrangerer dette på annet vis for å slippe å ha på ryggsekk på tur.
Ja, den er DYR! Sikkert på grunn av de spesielle glidelåsa. Delvis derfor det hadde vært greit å høre om noen hadde prøvd den :-)AJ skrev:La først nå merke til prisen på Ortlieb sekken. Synes den var dyr...![]()
Tailbag'en jeg har bestilt koster mindre - selv med en god del å betale i porto fra Statene...
Ryggsekk til 1600,- kr. Nei, tru'kke det, gitt
Her får du den fraktfritt lever for ca 1000 NOK, men mva og toll kommer vel i tilleggMaxTron skrev:Ja, den er DYR! Sikkert på grunn av de spesielle glidelåsa. Delvis derfor det hadde vært greit å høre om noen hadde prøvd den :-)AJ skrev:La først nå merke til prisen på Ortlieb sekken. Synes den var dyr...![]()
Tailbag'en jeg har bestilt koster mindre - selv med en god del å betale i porto fra Statene...
Svarte og!! No vart den jo faktisk mere aktuellGodtvoksen skrev:Her får du den fraktfritt lever for ca 1000 NOK, men mva og toll kommer vel i tilleggMaxTron skrev:Ja, den er DYR! Sikkert på grunn av de spesielle glidelåsa. Delvis derfor det hadde vært greit å høre om noen hadde prøvd den :-)AJ skrev:La først nå merke til prisen på Ortlieb sekken. Synes den var dyr...![]()