Storsvingen til Prærienjhn skrev:Æ må nesten spørre, Hammerfestområdet, kor langt strekke det sæ?

Storsvingen til Prærienjhn skrev:Æ må nesten spørre, Hammerfestområdet, kor langt strekke det sæ?
Akkurat no sitter jeg med en innleveringsoppgave (eksamensoppgave) i Ledelse, Økonomi og Markedsføring.LilleMann skrev:Akkurat nå prøver jeg å skrive et foredrag om "Virkelighet og Fantasi", med analyse av to noveller, litt om to forfattere, alt dette på PowerPoint, og i tillegg har vi en skriftlig tekstanalyse som skal være ca. 1000 ord...
Dere lucky bastards, som allerede har fast jobb som du slipper å ta arbeidet med dere hjem og jobbe 6 timer til... Dere aner ikke hvor godt dere har det...
LilleMann skrev:Dere lucky bastards, som allerede har fast jobb som du slipper å ta arbeidet med dere hjem og jobbe 6 timer til... Dere aner ikke hvor godt dere har det...
Du, det derre trur æ jaggu æ ska få t i sommer...EtronX skrev:Det er meg som låres ned, men er ikke redningsmann. Vanligvis sitter jeg forann i maskinen. Vi blir ofte heist på av de andre crewene når de er ute og trener.MaxTron skrev: Stilig video!!
Er det DU som låres ned?? Er du redningsmann i 330 SKV???
Skulle noen være i Hammerfest området er det bare å sende en PM så burde det være mulig å få bli med en tur
cbrdama skrev:
Du, det derre trur æ jaggu æ ska få t i sommer...
Watch out, here I come EtronX
Kjører fra Harstad søndag 26 juni (uke 25) og kjører nordover til Nordkapp i de påfølgende dagene og skal ned til Mo i Rana sånn ca den 1 juli for å kjøre litt på ACR-banen på kjørekurs gjennom BikePort.EtronX skrev:cbrdama skrev:
Bare å kommeMen gi beskjed i god tid da jeg jobber rotasjon. Er på jobb i to uker og har fri tre :-)
Er i området da. Send PM når det nærmer seg :-)cbrdama skrev:Kjører fra Harstad søndag 26 juni (uke 25) og kjører nordover til Nordkapp i de påfølgende dagene og skal ned til Mo i Rana sånn ca den 1 juli for å kjøre litt på ACR-banen på kjørekurs gjennom BikePort.EtronX skrev:cbrdama skrev:
Bare å kommeMen gi beskjed i god tid da jeg jobber rotasjon. Er på jobb i to uker og har fri tre :-)
Med min flaks så har du sikkert fri i den perioden
Du bare terger, og frister folk til å komme ned å leie sykkel dutagesk skrev:Har hatt en Transalp på EU-kontroll.
Solen skinner og det er 16 grader så jeg tok en liten svingom.
Jeg er overbevist om at jeg kan kjøre fortere med Transalpen her enn
jeg kan med (slagskipet) R1150GS. GSen er jo mye sterkere, men det kan ikke utnyttes
uten at man har rettstrekker hvor man kan dra på. Med 100 meter mellom svingene
er det viktigere å kunne svinge raskt og presist.
Mens GSen må dras ned i hver sving "faller" Transalpen ned av seg selv.
Hver gang jeg er ute med en Transalp tenker jeg at jeg skal begynne å kjøre Transalp heller
enn GS når Sjefen ikke er med.
Uansett - nå er det (varm) lunch. Med litt vin. Derefter en dupp på sofaen.
Så skal jeg ned i kjelleren og reparere en mur.
Den ble bygget i 1021 (ikke skrivefeil der!) og trenger litt vedlikehold.
[TaSK]
MaxTron skrev:Dette må vi få referat av, med bilder og film når den tid kommer!!!![]()