Jeg er en relativt fersk Mc eiger og er på jakt etter en forsikring som ikke koster skjorta

Velkommen til Forum MC!!Snill Vaffel skrev:Hei
Jeg er en relativt fersk Mc eiger og er på jakt etter en forsikring som ikke koster skjortanoen som har noen tips om hvor det er rimeligst å forsikre?
forsikrings selskapet mitt vil ha penger de :shock: Ca 1998 stykker.Snill Vaffel skrev:Hei
Jeg er en relativt fersk Mc eiger og er på jakt etter en forsikring som ikke koster skjorta![]()
Vil først ønske deg riktig velkommenSnill Vaffel skrev:Hei
Jeg er en relativt fersk Mc eiger og er på jakt etter en forsikring som ikke koster skjortanoen som har noen tips om hvor det er rimeligst å forsikre?
Helt enig Jalmar.Jalmar skrev:Men det er nok da en fordel å nevne andre forsikringsbehov i samme slengen, for enkelte selskaper vil absolutt ikke forsikre mc i det hele tatt.
Jeg ville satt opp ei liste over alle behov, og bedt om et totaltilbud. Sendt mailen til alle selskapene.
Jeg har også god erfaring med at IF er gode når det gjelder forsikring av MC, men under dette årets forhandlinger måtte de vike plass for terra forsikringsom kom best ut av det for min del.rogg skrev:jeg trodde IF var rimeligst på mc-forsikring.