Har ellers fått pris på et Exide YTZ-12BS batteri til Kr 755,- men aner ikke hvordan kvaliteten er på disse. Noen med erfaring?
Spiff
For det første så har de ikke riktig fysisk størrelse. Et tilsvarende Biltemabatteri er ca. 2 cm høyere. Like viktig er personlig erfaring. Vi trenger ikke ta debatten her, men personlig forholder jeg meg slik at dersom jeg skal ha noe som kan brukes mer enn en eller to ganger så kjøper jeg det ikke på Biltema. De har mye morro billig juggel men det aller meste går i stykker når jeg minst trenger det. Biltema har butikk like ved der jeg bor så jeg har alt for mye erfaring..eller kanskje jeg bruker alt for lang tid på å lære?Kawasaki skrev:Hvorfor er Biltema uaktuellt?
Spiff skrev: Uansett..er det noen som vet om andre gode (rimelige) steder å kjøpe batteri?
Kjøpte batteri på BiltemaSpiff skrev:For det første så har de ikke riktig fysisk størrelse. Et tilsvarende Biltemabatteri er ca. 2 cm høyere. Like viktig er personlig erfaring. Vi trenger ikke ta debatten her, men personlig forholder jeg meg slik at dersom jeg skal ha noe som kan brukes mer enn en eller to ganger så kjøper jeg det ikke på Biltema. De har mye morro billig juggel men det aller meste går i stykker når jeg minst trenger det. Biltema har butikk like ved der jeg bor så jeg har alt for mye erfaring..eller kanskje jeg bruker alt for lang tid på å lære?Kawasaki skrev:Hvorfor er Biltema uaktuellt?![]()
Spiff